مينيمال

2009/10/06 at 6:37 ب.ظ. 8 دیدگاه

يكي از علاقه هاي من تو وبلاگ خوني ،‌خوندن نوشته هاي مينيمالي هستش.
نوشته هايي كه تو اوج كوتاه بودنشون دنيايي حرف رو تو خودشون دارن و اكثرا هم به شيوه ي طنز بيان ميشن.
يكي از اون وبلاگ ها ، وبلاگ آك هستش.
به شدت خوندن نوشته هاي كوتاهش رو بهتون پيشنهاد مي كنم.
پيشنهاد شما چيه؟

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ميرم مدرسه حتي اگه به قيمت جونم تموم بشه! نامه اي به خانوم برومند

8 دیدگاه

  • 1. كاكتوس  |  2009/10/06 در 8:26 ب.ظ.

    منم مينيمالاي اك رو خيلي دوست دارم و در اين مورد پيشنهاد بهتري هم سراغ ندارم ولي در موارد ديگه يخه كاكتوس هست فوق العاده ست پيشنهادش ميكنم. 🙂

  • 2. مژده  |  2009/10/06 در 10:33 ب.ظ.

    چه با حال بود. چند تاشو همین الان خوندم. مرسی از پیشنهادت.

    راستش مینیمال نویسایی که من میشناسم اونقدر معروفن که همه میشناسن لازم نیست معرفی کنم. مثل اسپایدرمرد و سیب زمینی خورها

  • 3. alieh  |  2009/10/07 در 5:25 ق.ظ.

    مرسی پریناز جون بابت معرفی آک:) من عاشق کارهای مینیمال هستم. وبلاگ های زیادی هستن که این سبکی می نویسن، اما خداییش این یکی حرفه ایه.
    راستی یه نقاشی جدید آپلود کردم رو فلیکر. اگه تو پروفایلم بری من عضو گروپ مینیمالیسم هستم. فکر کنم از عکس های مینیمال هم خوشت بیاد:)

  • 4. .:HoDa:.  |  2009/10/07 در 6:20 ق.ظ.

    یه نخــــطه ای خودمه!! نوشته هاش حرف نداره :*

  • 5. آرش  |  2009/10/07 در 8:35 ق.ظ.

    رفتم بلاگش . منم از مینیمال خوشم میاد. چیزای خوبی می نویسه

  • 6. HaMi  |  2009/10/07 در 1:59 ب.ظ.

    سعی میکنم به خودم عادت بدم وبلاگ خون بشم :d!

  • 7. یه نقطه‌ای  |  2009/10/07 در 3:40 ب.ظ.

    اهــــم ! اهــــم ! اسمایلی به خود افتخار کردن !
    دس دس قر قر ! معروف شدم . : دی
    راستی ! همیشه از توی گودر می‌خونمت . همیشه ! تو از اون وبلاگایی هستی که وقتی توی گودر می‌بینم یه عدد جلوته ؛ خوشحال می‌شم .
    در ضمن آبجی ! یخ جورایی هم همشهری هستیم .
    من وبلاگ دادش کدی خودمون ، یعنی کدئین رو معرفی می‌کنم .
    http://kodoiin.blogspot.com/

  • 8. یه نقطه‌ای  |  2009/10/07 در 8:29 ب.ظ.

    نمی‌دونم چرا کامنتم نمی‌رسه !!!!
    (اسمایلی به خود افتخار کردن )
    دس دس قر قر ! معروف شدم .
    منم همیشه از تو گودر می‌خونمت .
    اینم پیشنهاد من : http://kodoiin.blogspot.com/


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

