موجود خارق العاده

2009/09/29 at 7:29 ب.ظ. 13 دیدگاه

دبيرستاني كه بودم يه معلمي داشتيم كه نمي دونم ما رو بچه فرض كرده بودم يا واقعا بهش اعتقاد داشت ،‌مي گفت:
بچه ها آدم ها هر چي كه تو ذهنشون بياد ، يه روزي ، يه جايي ، يه كسي به وجودش مي آره.
مثلا من ِ معلم الان بگم واي خدا جون كاش الان يه گچي وجود داشت كه هر چي رو كه من مي خوام به شما درس بدم رو از روي فكر من مي خوند و رو تابلو خودش مي نوشت، مطمئن باشيد يه روزي به وجود مي آد.

نمي دونم اين حرف تا چه حد درسته، ولي در كل اگه اين فرضيه درست باشه شما دوست داريد چه چيزي وجود داشت؟

اينم يه آهنگ شاد به مناسبت شيريني ADSL . دانلود

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

وسواس عاقبت انار ترش دزد،‌چك دزد مي شود

13 دیدگاه

  • 1. غزلک  |  2009/09/29 در 8:58 ب.ظ.

    ADSL مبارک باشه.
    من به انرژی مثبت و اینکه هر طور فکر کنی همون طور میشه اعتقاد دارم ولی نه اینجوری!
    خب ولی اگه یه همچین اتفاقی قرار بود بیافته من دوست داشتم یه جایی بود تا آدم فارغ التحصیل میشد فوری واست کار پیدا میکرد اونم یه کار درست حسابی!D:

  • 2. كاكتوس  |  2009/09/29 در 9:22 ب.ظ.

    اي دي اس ال مبارك . هماكنون ورودت رو به جمع افراد هميشه حاظر در صحنه اينترنت تبريك ميگم.
    من دوست داشتم يك دستگاهي بود كه ميشد باهاش ته ِ دل ِ ادما رو فهميد .فقط ِ فقطم خودم داشتمش.

  • 3. مژده  |  2009/09/29 در 10:24 ب.ظ.

    ای دی اس ال مبارک

    من . امممممم بذار فکر کنم!

    دلم می خواد یه دارویی واسه نامرئی شدن کشف(!!!) بشه تا من بتونم یه نفرو بکشم! سیاسی شد نه؟!! :دی

  • 4. alieh  |  2009/09/30 در 5:23 ق.ظ.

    مبااااارکه! خب شیرینیش کو؟
    :دی
    من که نمی تونم این آهنگو بخورم!:(

    ما هم یه دبیر زیست شناسی داشتیم که اولین بار این موضوعی رو که مطرح کردی اینجا، از اون شنیدم. و تو ذهنم هم مونده، البته نه اون طوری که اون به ش اعتقاد داشت.
    چند شب پیش شمس العماره میدیدم و دیدم که عروس خونواده یه مجله ی درپیتی خونده بود که توش همچین چیزی رو نوشته بود و عروس سعی داشت خودشو تو یه ماشین تصور کنه تا ماشین یهو بیاد جلوش!!
    جدا از این که قصد داشتند مجلات زرد رو نقد کنن، که اتفاقا کار خوبی می کنن:دی اما این که آدم چیزی رو واقعا بخواد، بدستش میاره، حقیقت داره. البته نه به این صورت یهویی که عروس خونواده می خواست بدست بیاره:دی

  • 5. alieh  |  2009/09/30 در 5:29 ق.ظ.

    جونم واست بگه که:دی
    این دبیر زیست شناسیمون می گفت که عاشق یه مدل ماشین بوده و خیلی دوست داشته چنین ماشینی داشته باشه. چون قبلا مطالعه کرده بود در مورد نیروی ذهن انسان و این حرفا، یه روز که از کنار چنین ماشینی رد می شه می ایسته و خیلی خوب به بیرون و درون ماشین نگاه می کنه و از اون به بعد این ماشین رو تو ذهنش مجسم می کنه که سوارش شده و … . اما می گفت که سر رنگش مطمئن نبوده. این که مشکی باشه یا سفید.
    تا این که یه روز شوهرش زنگ زد خونه از محل کار. گفت که خودش رو بازخرید کرده و یه ماشین هم خریده!
    وقتی آقاهه میاد خونه، خانومه می بینه که همون ماشینی رو که می خواست آقاهه خریده! و جالب این جاست که رنگش نقره ای بود! یعنی بین مشکی و سفید!!

  • 6. alieh  |  2009/09/30 در 5:35 ق.ظ.

    این همون اعتقاد آدمه. فقط مساله ی دوست داشتن نیست.
    خیلی از ما می گیم اعتقاد داریم ایمان داریم که فلان چیزو به دست میاریم. اما واقعا این طور نیست. چون در درونمون به ش شک داریم. مثلا یه آقایی خیلی دوست داره جایزه ی اصلی بانک رو ببره. خیلی ی ی دوست داره، اما یه روز می شنوی که می گه: «ما که از این شانسا نداریم»!!

    قدرت ذهن انسان به اثبات رسیده.

    تو فیلم شکلات یه جا ویان به ژوزفین می گه:
    دنیا می تونه واسه تو متفاوت باشه. سرژ (اسم یه مرد)حکمران دنیا نیست.
    ژوزفین می گه: نه می تونه باشه.
    ویان: این چیزیه که به ش اعتقاد داری؟
    ژوزفین: صد در صد!!
    ویان:خب پس باید این طور باشه. من اشتباه کردم!!

  • 7. دختره  |  2009/09/30 در 6:43 ق.ظ.

    پول و سلامتی میخواستم:)

  • 8. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/30 در 7:48 ق.ظ.

    به نظر من اون معلم بد منظورش رو گفته. ما یه معلم داشتیم که همیشه بهمون می‌گفت آرزوهای بزرگ داشته باشید. مثلن آرزو نکنید ماشین شب عروسیم بنز باشه. وقتی یه چیزی رو اونقد دلت میخواد داشته باشی و صبح و شب با فکر اون بیدار میشی و میخوابیدی خدا بهت میده. پس بهتره که آرزوهای بزرگ بکنی و از ته دل بخوای که به دستش بیاری. این یعنی اعتماد به خودت و خدا. که هر چیزی بخوای میتونی بدست بیاری. تا حالا شده آرزو کنی کاش الان یه شیرینی اینجا بود و یهو همسایه‌تون یا هر کسی یه ظرف شیرینی میاره براتون و تو بخندی و بگی کاش از خدا چیز دیگه خواسته بودم؟!!! اینم دقیقن همونه.

    من دلم آزادی می‌خواد پریناز. آرامش… چیزی که مطمئنم یه روزی به دستش میارم.
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    نه زيگزاگ ،‌منظورش به انرژي مثبت و فكر مثبت و اين ها نبود!
    مي گفت هر چيزي كه تو مخيله ي بشر بياد ،‌يه روزي به ووقوع مي پيونده! اگه بياد ماشيني كه تو فضا حركت مي كنه حتما يه روزي تو فضا حركت ميكنه

    • 9. .:HoDa:.  |  2009/09/30 در 10:31 ق.ظ.

      من هم می خواستم همینو بگم که جوابت رو دیدیم!!
      به نظرم مسخره است!
      این انرژی مثبت و دید مثبت خیلی منطقی تره!

  • 10. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/30 در 7:49 ق.ظ.

    منم ای‌دی‌اس‌ال می‌خوام ): مبارکت باشه خانومی. ایشالا به شادی و همیشه آنلاینی 😀

  • 11. HaMi  |  2009/09/30 در 8:08 ق.ظ.

    همونطور که تو سرتیتر نوشتی اون معلم یه موجود خارق العاده بود و تو توهمات سیر میکرد…شاید بخاطر تنبل بودنش بود که این تفکرات بهش دست داده بود …
    ولی من معتقد به این امر نیستم چون الآن 10 ساله دلم یه ماشین 206 آلبالوئی میخواد ولی هنوزم که هنوزه هیچی عایدم نشده 😦
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    به دست مي آري بالام جان!!!!:)

  • 12. سعید  |  2009/09/30 در 9:53 ق.ظ.

    سلام:این قضیه برمیگرده به خواستن وتوانستن .فکر اینکه زمانی پرواز ورفتن به ماه آرزویی بیش نبوده الان خنده داره یااینکه دانشمندی بدلیل گفتن زمین گرده باید بسوزه رافراموش نکنیم.خوب بید

  • 13. alieh  |  2009/09/30 در 10:00 ق.ظ.

    خب اگه گفته بود که یه روز ماشینی تو فضا حرکت می کنه مسلما چنین چیزی اتفاق میفته!!حتی اگه عجیب باشه. نه به خاطر انرژی مثبت و اعتقاد و این حرفا! چون تمام اختراعاتی که امروز ما ازشون استفاده می کنیم حتی تا 200-300 سال پیش اگه یکی حرفشونو می زد، فکر می کردن دیوونه است.ژول ورن و داوینچی و خیلی های دیگه پیش از اختراع هواپیما و زیردریایی و هلیکوپتر و … تو داستان هاشون و نقاشی هاشون از این چیزها صحبت کرده بودند.
    نمی شه گفت این توهماته.
    توهم به این می گن که تو هاله ی نور ببینی دور سرت!:دي
    ____________________________________________________
    پري ناز:
    دقيقا منظورم همين بود:-(


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

