وسواس

2009/09/28 at 6:38 ب.ظ. 12 دیدگاه

صحبت از وسواس كه ميشه ، همه مي گن آخي!!!! طفلي !
يعني خيلي دستاشو مي شوره ؟ يعني خيلي حموم مي كنه ؟ ‌يعني خيلي تميزه؟ يعني از صبح دستاش زير شير آبه؟

نمي دونم چرا؟
ولي اين طوري تو جامعمون جا افتاده كه وسواس يعني شست و شو بي اندازه !

اما اين طور نيست . وسواس مي تونه هر نوعي باشه و از همه بدترش وسواس فكريه كه ناشي از اضطراب بيش از حد افراده!
اضطرابش هم از اون نوعي نيستش كه فقط تپش قلب داشته باشيدها!
نه . به هيچ وجه ! اضطرابش اين طوره كه فكري مي آد به ذهنتون و براي فرار از اون فكر تو ذهنتون يه راه حل به وجود مي آريد و اون راه حلش رو هزار بار تو ذهنتون تكرار مي كنيد و بعضي از اوقات مي شه كه براي فرار از اون تكرار راه حل تو ذهنتون به يه كارهايي دست مي زنيد كه گفتنش اين جا فقط باعث خندست!
اين ها رو گفتم كه بگم وسواس فكريتون رو جدي بگيريد و بدونيد كه فرار از وسواس اگه دير دنبالش رو بگيريد كار وحشتناكيه!
به عبارتي غير ممكنه!!!!!!

بعدا نوشت بسيار بسيار مهم:
دعا يادتون نره. ببينيد و بخوانيد

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

من مي خوام وبلاگ فيل تر شده باز كنم موجود خارق العاده

12 دیدگاه

  • 1. كاكتوس  |  2009/09/28 در 7:09 ب.ظ.

    اُه من دچار اين نوع وسواس ي فكريم اونم جوري كه خودم از اعتراف بهش خجالت ميكشم . بايد فكري به حال درمانش كنم

  • 2. alieh  |  2009/09/28 در 7:15 ب.ظ.

    تو جامعه مون چي جا نيفتاده!!! همه چي جا افتاده!!
    :دي

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/28 در 7:38 ب.ظ.

    خب خوشبختانه از این نظر در سلامت به سر می برم فکر کنم!

  • 4. مژده  |  2009/09/28 در 10:08 ب.ظ.

    اوه وسواس فکری! وحشتناکه. یه مدت اسیرش بودم. مثلا یه نمونه ی کوچیکش این بود که هر جمله ای رو موقع کتاب خوندن چند بار می خوندم. فکر می کردم نفهمیدم باز می خوندم! خلاصه مصیبتی داشتیم

    بعدا نوشت رو خوندم. خدا شفا بده . چی بگم؟ :((

  • 5. صحرای رز  |  2009/09/29 در 6:17 ق.ظ.

    khoshbakhtane man movafagh be tarke in no vasvas shodam 😀

    Shayan
    Desert Rose

  • 6. خارپشت  |  2009/09/29 در 7:40 ق.ظ.

    آزار دهنده است . وسواس فکری دارم . کمی … حتما باید سه باری همه چی رو خوب چک کنم تا از خونه خارج شم . از باز نبودن شیر گاز گرفته تا خاموش بودن کامپیوتر و بسته بودن پنجره ها . اونم نه یه بار که به دو بار و گاه سه بار می کشه…
    بده . خیلی هم . تو ترکم ولی…!

  • 7. نقش ونگار  |  2009/09/29 در 11:12 ق.ظ.

    سلام پری ناز

    این وسواس اولیه خیل بده مخصوصا برای اطرافیان. اما وسواس دومیه را کم وبیش من که گرفتارشم . چه کار باید کرد؟
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    سلام. واقعا خيلي بده:-(

  • 8. مژده  |  2009/09/29 در 12:25 ب.ظ.

    رمزو فرستادم به ایمیلت . اگه نرسیده بگو دوباره بفرستم عزیزم

  • 9. سمانه م.  |  2009/09/29 در 1:07 ب.ظ.

    من رو با یه وسواسی جمع ببندند میشیم یک انسان نرمال 😀

  • 10. غزلک  |  2009/09/29 در 1:25 ب.ظ.

    واقعا اعصاب آدمو به شدت خورد میکنه.

  • 11. دختره  |  2009/09/29 در 2:18 ب.ظ.

    وای وسواس خیلی ستمه. راستی من برات پسورد بذارم برات خصوصی میاد؟ کامنت من رو فقط تو و من میتونیم بخونیم تا تاییدش نکردی آره؟
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    اگه مي خواي خصوصي بذاري اول كامنتت بنويسي خصوصي و اونوقت من تاييدش نمي كنم!!!!

  • 12. HaMi  |  2009/09/30 در 8:11 ق.ظ.

    کل اگر طبیب بودی … درد خود دوا نمودی …. سوووت 😀
    _____________________________________________
    پري ناز:
    درد خود را دوا مي نماييم 🙂


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

