جريان شكستن دماغ من!

2009/09/23 at 7:56 ق.ظ. 20 دیدگاه

نمي دونم مامانم چطوري با اين ترسي كه نسبت به دكتر و بيمارستان داره، سي سال تونست نِرس باشه؟

دو سالم كه بود زماني كه همه ي خونواده تو اتاق نشيمن نشسته بودندند شاهد يه حركت آكروباتيك از من ميشن.
خونمون طوري بود كه حدود 8 تا پله مي خورد و وارد اتاق نشيمن مي شد. بعد اينكه يه حياط هم داشتيم. تو اون حياطمون هم من يه سه چرخه داشتم. همون موقع بود كه به خواهرم مي گم مي آي بريم تو حياط بازي كنيم كه خواهرم مخالفت مي كنه و نمي آد و من هم كه اينطوري مي بينم با نمي دونم چه جون كندني مي رم و از حياطمون سه چرخم رو كول مي گيرم و مي آرم تو اتاق نشيمن و شروع مي كنم به بازي كردن.
مي چرخم و مي چرخم و مي چرخم و يهو نمي دونم چي ميشه كه ديگه نمي چرخم و يه راست با سه چرخه از 8 تا پله مي افتم پايين و با دماغ مي رم تو در فلزي ورودي خونه!
تو اين بين و زمان افتادنم به پايين همه من رو مي بينن ولي از اون جايي كه من سرعتم بالا بوده كسي بهم نمي رسه و نمي تونه من رو بگيره.
بعد از ماجرا ميان بالا سرم و مي بينن از دماغم هيچ خوني نيومده ولي ورمي كه كرده كه خيلي خيلي زياد بود.
همون لحظه من رو مي برن دكتر و دكتر بعد از معاينه و گرفتن عكس و اينطور چيزها ميگه نشكسته دماغش ولي يه چيز بدتر از شكستنه.
اين مي گذره و دماغم بعد از طي مراسم كبودي و ورم و اين ها به ظاهر خوب ميشه. ولي زماني كه ده يا دوازده سالم ميشه و براي سرما خوردگي مي رم دكتر ،آقاي دكتر مي گن كه بنده انحراف بيني دارم و بايد 18 سالگي عمل كنم!
ولي اگه شما 18 سالگي من و عمل بيني من رو ديده باشيد ، من هم ديدمش!
الان كه 24 سالمه، هنوزم كه هنوزه زماني كه به مامانم مي گم كه نمي تونم نفس بكشم و بريم دكتر ، ميگه باشه ، شنبه ميبرمت دكتر و باز هم اگه شما شنبه رو ديديد ،‌من هم ديدم.
پ.ن:
قابله ذكره كه انحراف بيني من هم در اثر همون حادثه به وجود اومده.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

فضاي امنيتي چي بگم كه گفتني ها رو همه گفتن؟

20 دیدگاه

  • 1. سمبوسه خانم  |  2009/09/23 در 8:38 ق.ظ.

    آخی . حالا شکل ظاهری بینیت هم تغییر کرده یا فقط انحراف داری؟ به نظر من زود برو جراحی کن چون خدای نکرده بعدها مشکل ساز میشه

    میگما تو چقدر تند تند آپ میکنی!!!!!!
    ____________________________________________________________________________________
    پری ناز:
    شکل ظاهری هیچ تغییری نکرده. داخلشه!!!!!!!!!:-( آره. ولی کیه که اجازه بده؟…بعدش هم اینکه از اثرات بیکاریه دیگه.

  • 2. رامونا  |  2009/09/23 در 9:09 ق.ظ.

    وای چقدر آدم عصبی می شه به خاطر یه حادثه مجبور شه دماغشو عمل کنه ….
    ولی عوضش پریناز با یه تیر دو نشون می زنی هم انحراف هم زیبایی عمل می کنی !
    ________________________________________________________________
    پری ناز:
    آره . آره:دی

  • 3. alieh  |  2009/09/23 در 9:11 ق.ظ.

    اگه انحراف بينيتو عمل كني شكل دماغت كه تغييير نمي كنه؟ مي كنه؟ اگه مي كنه عمرا من يكي بذارم عمل كني!!!
    __________________________________________________________________________________
    پری نهاز:

    کسی چه میدونه؟ ، شاید هم بکنه:دی

  • 4. alieh  |  2009/09/23 در 9:15 ق.ظ.

    اسم وبلاگم عوض شده ها!

    خب ببين پريناز جون! مامانا وقتي صحبت بچه هاشون مي شه از اون چيزايي كه نمي ترسن مي ترسن. مامانت پرستارن و به بيمارهاي خيلي زيادي كمك كردن بدون اين كه اون ترسي رو كه براي تو دارن براي اون ها هم داشته باشن.

    ليزر چشم من فقط 5-6 دقيقه طول كشيد اما مامان من انگار يه سال بيرون در اتاق عمل منتظر من بوده!!!
    ______________________________________________________________________________________
    پری ناز:
    آره خوب ، ولی من نمی تونم نفس بکشمممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!

  • 5. كاكتوس  |  2009/09/23 در 9:27 ق.ظ.

    حالا خوبه تو نميترسي من خودم ميترسم بيشتر از همه.
    ______________________________________
    پری ناز:
    ترس نداره که.

  • 6. ماه مون  |  2009/09/23 در 10:04 ق.ظ.

    مامان منم مثل مامان تو پرستار بوده ولی همیشه تا دکتر می گفت امپول مامانم آماده به خدمت رسیدن ما بود.
    .
    برو زود عملش کن پری ناز بعدن مشکل ساز میشه ها.
    شبا خرو پف هم می کنی اگر نه بدون اگر درستش نکنی سنت بره بالا تر خر و پفم می کنی 😀 راس می گما
    __________________________________________________________
    پري ناز:
    آره آره. مامان من هم همينطوري بود! كوچيك بوديم آمپول به دست دور خونه مي دوييد دنبال ما!!!!
    خر و پف نمي دونم مي كنم يا نه؟:-؟

  • 7. دختره  |  2009/09/23 در 10:07 ق.ظ.

    حتما برو عمل کن. اینجوری که خیلی سخته. من یه دکتر گوش و حلق و بینی خوب میشناسم که برای انحراف به شکل بینی دست نمیزنه. البته مامانت نرس هستن و خودشون کلی دکتر میشناسن. اذیت میشی اینجوری.
    ____________________________________________________________
    پري ناز:
    آره خيلي سخته. …ميشه به من بدي آدرسشو ؟

  • 8. برای شادی  |  2009/09/23 در 10:19 ق.ظ.

    سلام پری ناز عزیز امیدوارم اون روز برسه هر چی زودتر ،!پری ناز جان ما داریم یه قدم کوچیک بر می داریم برای بچه ها خوشحال میشیم شما هم با ما همراه بشید . برای دادن آرامش و لبخند.
    ___________________________________________________________
    پري ناز:
    چشم

  • 9. یاسمن  |  2009/09/23 در 11:18 ق.ظ.

    تو هم کشتی ما رو با این بینی محترم.از وقتی که من یادمه باهاش گرفتاری.البته یه وقتایی هم زیادی گیر می دی.یه نصفه دماغ هم کافیه بابا.نفس که می تونی بکشی
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    يه روز مثه من باشي مي فهمي!

  • 10. ویولت  |  2009/09/23 در 12:34 ب.ظ.

    اگه احتیاج به عمل داره هرچه زودتر عملش کنی بهتره
    _________________________________________
    پري ناز:
    آره ولي مامانم نميذاره. هي امروز و فردا مي كنه.

  • 11. .:HoDa:.  |  2009/09/23 در 1:04 ب.ظ.

    به مامانت چه اصلاً؟ به آقاتون (!) بگو برو بخواب عمل کن :mrgreen: (اسمایلی رفیق ناباب!)
    _____________________________________________________________
    پري ناز:

    رفيق ناباب !!!!:-))))

  • 12. نقش ونگار  |  2009/09/23 در 1:48 ب.ظ.

    سلام پری ناز
    عمل بینی . زیاد هم سخت نیست. ته تغاری هم خرناس می کشید برای انحراف بینی اش البته جایی نخورده بود. الان بینی اش خوب شده همان روز اول سخت است. تو شهر شما دکتر های خوبی هستند من کارشان را دیده ا. جادو می کنند.
    آدم حاضره بمیره بچه اش نره بینی اش را عمل کنه.خوب در رابطه با مامانت هی باید بگی بهش. تا راضی شه . من هم چند سال طول کشید تا راضی شدم.
    ________________________________________________________________
    پري ناز:

    بانو مامانم از اون دسته آدم هايي هستش كه فك كنم هيچ وقت حاضر نشه قبول كنه.:-(((((((((

  • 13. خانوم جیغ!  |  2009/09/23 در 3:53 ب.ظ.

    گمان می کنم هر چی زودتر عمل کنی بهتر باشه! خودت برو دکتر خوب!
    _______________________________________________________
    پري ناز:
    وقت گرفتم اما روز رفتنم يه برنامه اي پيش آورد كه نشد برم:دي

  • 14. HaMeD  |  2009/09/23 در 4:49 ب.ظ.

    تاخونه ی باباتی برو عمل کن … سریع 😀
    ________________________________
    پري ناز:
    اي خسيسسسسسسس!!!!بچه ها ببينيد!!!:دي

  • 15. غزلک  |  2009/09/23 در 5:37 ب.ظ.

    مامان منم هم شغل مامان شماست.ولی اتفاقا زیاد گیر نداد بهم سر عمل دماغم.
    میخوای ما بیایم راضیش کنیم؟!;)
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    آره.آره.:دي

  • 16. سارا شکری  |  2009/09/23 در 6:28 ب.ظ.

    حذف شد.

  • 17. دختر نارنج و ترنج  |  2009/09/23 در 10:32 ب.ظ.

    برو دادگاه خانواده شكايت كن مادر!!!!! اين چه وضعشه؟ ديه بگير….
    (اگه همه با من مشورت كنن كه دنيا گلستون مي شه!!!!)

  • 18. خان عمو  |  2009/09/24 در 4:46 ق.ظ.

    آخییییییییییی بمیرم برات!تازه می فهمم که انحراف بینی!!! تواز کجا شروع شد؟پس تو از3سالگیت هم تو کارسیاست بودی؟!

  • 19. رافونه  |  2009/09/24 در 3:39 ب.ظ.

    چه جالب من چقدر وجه مشترک با شما پیدا می کنم با اندکی تفاوت و یک کم جلوتر

    منم وقتی یه ساله بودم دماغم رو شکستم توی یکی از وسایل که اسمش یادم رفته که بچه رو می گذارن توش وقتی هنوز نمی تونه خوب سر پا وایسته با اون دویدم و محکم خوردم به پله سنگی و با دماغ رفتم بالا ازش (ولی شما اومدی پایین)

    من عمل کردم دماغم رو ولی اثرش هنوز روی بینی ام هست چون می خواستم اثرش بمونه که یادم بمونه که چقدر بچه ها تجربه های خوبی برای پدر و مادر ها هستند فقط.
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    مامانم بنده خدا همش مي گه همه تقصير منه كه تو اينطوري شدي! مواظبت نبودم اين شدي!!!!:)

  • 20. رایان  |  2009/09/24 در 8:19 ب.ظ.

    من انحراف نداشتم ولی کیست سینوس داشتم که با یه دستگاه جدیدی عمل کردن زیاد سخت نبود. لیزری. انحراف بینی هم عمل می کنن ولی دکتره می گفت صد در صد جواب نمیده. ا.ل با دکتری که ذینفع نیست مشاوره کن بعد صلاح دونستن و دونستی عمل کن.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

