اندر احوالات پول خرج كردن من!

2009/09/21 at 8:08 ق.ظ.

بابام راست مي گفتا! خريد كردن با پول خودم خيلي برام سخت بود . طوري بود كه هر چي رو مي ديدم با خودم مي گفتم من كه اين رو احتياج ندارم ،‌پس چرا بخرمش؟! اين شد كه روز اول هيچي نخريدم و روز دوم يه چيز و روز سوم هم يه چيز!
و بعدازظهر روز سوم هم يه چيز!
كلا به اين نتيجه رسيدم كه پول بابا يه چيز ديگست!
_________________________________________________________________
از پايتخت سه تا فيلم خريدم.
The color Purple
Frantic
Cinema Paradiso
البته اين آخريو رو ديدم و به شدت توصيه مي كنم كه شما هم ببينيدش!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

حكايت روبنده !


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

