مامانم اين ها!

2009/09/15 at 6:34 ب.ظ. 13 دیدگاه

جديا لذت ميبرم وقتي مي بينم خانوم هاي مسن با پشتكار زياد ميرن كلاس زبان، كلاس رانندگي، ورزش.
پ.ن: مامان من هم مي خواد به گروه اون خانوم ها بپيونده و از صبح هي به من ميگه به من زبان و كامپيوتر ياد ميدي؟:دي
تو اين هاگير واگير چه چيزا كه مامان ها از آدم مي خوان!!!

بعدا نوشت: ببخشيد . ببخشيد. مثله اينكه اين جا سو ء تفاهم شده. من مي خواستم بگم ميان سال ، به جاش گفتم مسن!!!!:دي

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ضايع مي شويم، آن هم با شكسته شدنه دلمان! خوانندگان خاموش

13 دیدگاه

  • 1. غزلک  |  2009/09/15 در 7:34 ب.ظ.

    ای ول! چه مامان با حالی داری.

  • 2. زندگی سگی  |  2009/09/16 در 1:27 ق.ظ.

    عاشق مامانای با کلاسم

  • 3. خان عمو  |  2009/09/16 در 5:35 ق.ظ.

    یه نکته ی بسیار زشتی تو کهمنتت بود!!!!!!!!!وای وای وای!تو به مامانت گفتی خانوم مسن؟تا اونجا که من خبر دارم مامانت اگه داشته باشه….جخت 32 یا33 سال داشته باشه!مگه نه زن داداش؟
    _____________________________________________________________
    پري ناز:
    همين الان عمو مامان بالا سرمه و داره با لذت مي خونه كامنتتون رو!!!!:((((((

  • 4. یاسمن  |  2009/09/16 در 6:11 ق.ظ.

    به مامان گفتی مسن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    تو خجالت نمی کشی؟ مامان تازه وارد میانسالی شده(ههههه)
    ________________________________________________
    پري ناز:
    :((((((((

  • 5. خان عمو  |  2009/09/16 در 6:58 ق.ظ.

    ببین پرینازجون!یه وقت فک نکنی من خبر ندارم که میخواید بیاید پایتخت؟فقط بهت بگم امسال عیدفطردوشنبه س یعنی رمضون30روزه!باید یه شنبه رم مرخصی بگیریا!آره قربونش!
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    نه عمو. اين ترم كلاس ام تموم شده. راستي به دختر عمو واسه تبريك قبول شدنش چند وقت پيش زنگ زدم جواب ندادا!!!!

    • 6. خان عمو  |  2009/09/16 در 12:54 ب.ظ.

      خیلی کار بدی کرد جواب نداد!بیجا کرد جواب نداد!امشب میرم بعد از افطار میگیرمش به باد کتک تا اون باشه دیگه از این جواب ندادنا نکنه!عوضش من جوابتو میدم عزیز جون.
      ________________________________________________________________-
      پري ناز:
      نه عمو تو رو خدا !!!! تو رو خدا نزنيدش!!! گناه داره:دي! دلتون مي آد؟!:دي

  • 7. دختره  |  2009/09/16 در 7:03 ق.ظ.

    آره خیلی خوبه که یاد بگیرین ولی رو آدم کلید نکنن.:D

  • 8. مژده  |  2009/09/16 در 8:15 ق.ظ.

    دوباره خوشگل شده اینجا. مبارکه عزیزم

    حالا مگه مسن فحشه ؟ D: خدا مامانتو برات نگه داره. 🙂

  • 9. .:HoDa:.  |  2009/09/16 در 10:30 ق.ظ.

    مامان منم می خواد بره کانون زبان :mrgreen:
    ____________________________________
    پري ناز:
    اي وللللل!

  • 10. كاكتوس  |  2009/09/16 در 2:52 ب.ظ.

    من عاشق اينجور ادمهام كه هيچوقت دست از ياد گرفتن بر نميدارن.

  • 11. تارا میرکا  |  2009/09/16 در 4:25 ب.ظ.

    وای پریناز، این خان عمو، واقعا عمو ته؟ خیلی بهت حسودیم میشه خوش به حالت چه عموی بـاحـالی داری تو…
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    آره تارايي عمومه واقعيمه!!!! خيلي خوبن!!! دوستشون هم دارم يه عالمهههههه!!!

  • 12. HaMeD  |  2009/09/17 در 6:59 ق.ظ.

    یکم که فکر میکنم متوجه میشم که تو از مامانت مسن تری… نه جدی یکم خودتو تو آینه نگاه کن…..:D

  • 13. خارپشت  |  2009/09/20 در 6:48 ق.ظ.

    تو قطار که بودم خانمی شصت و دو ساله بود که می گفت هم کلاس زبان می ره هم کلاس ورزش …
    باورت می شه؟شصت و دو ساله بود اون خانم ولی خیلی دلش جوون بود .
    یادگیری و اشتیاق به یادگرفتن سن و سال نمی خواد . یه دل مشتاق می خواد .
    امیدوارم مادرتون هم موفق باشن تو این راه یادگیری


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

