دنيا رو عشقه!

2009/09/08 at 8:33 ق.ظ. 12 دیدگاه

چي كار دارم من به يه سري از افراد كه هيچ جوره نميشه نظرشون رو تغيير داد. هر چقدر هم كه جون بكنم و بگم كه بابا اله و بله،‌به گوش بسته شدشون فرو نميره كه .
يا نه! شايد هم تو گوششون ميره و خودشون رو ميزنن به نشنيدن و نفهميدن.
بيخيال. اصلا مهم نيست!
چه اصراريه كه من بخوام يه سري رو مجاب به يه سري عقايد و نظريات خودم كنم! شايد هم اون ها درست مي گن.
بيخيال بابا!
دنيا رو عشقههههه!!!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

مستقل ميشوم. بچگي من!

12 دیدگاه

  • 1. خانوم تی تــاپ√  |  2009/09/08 در 9:37 ق.ظ.

    بعضی آ که اصلا حرف توو گوششون نمیره!!

    بزن به بیخیالی :*

  • 2. ماه مون  |  2009/09/08 در 10:08 ق.ظ.

    اینکه اصولا دنیا رو عشق است درش شکی نیست ولی من که زیاد نفهمیدم چی گفتی .

  • 3. كاكتوس  |  2009/09/08 در 10:46 ق.ظ.

    دنيا رو كه عشقه ولي در صورتي كه بقيه هم سعي نكنن تو رو مجاب كنن . اونام دست از سرت بردارن و بگن دنيا رو عشقه/

  • 4. خارپشت  |  2009/09/08 در 11:34 ق.ظ.

    خوب آخه دنیا تشکیل شده از بودن و برای بودن باید آرامش داشت و برای آرامش باید یقین داشت…
    گاهی در مقابل بعضی ها باهات کاملا موافقم . همون بهتره که سکوت کنی .
    وقتی حتی می بینی به قول تو گوش های بسته شدشون هیچ رقمه باز نمی شه همون بهتر که انرژی و وقتتو بذاری برای زندگی خودت…!

  • 5. تارا میرکا  |  2009/09/08 در 12:09 ب.ظ.

    تو قالب قبلی اصلا حس نمی کردم دارم واسه پریناز کامنت میذارم… ولی الان خیلی راحتم. کاشکی هیچوقت عوضش نکنی…

    اصلا قبول ندارم که زن تو جامعه اسلامی ارزشش بالاست

    چه جوریه این بازی sims?

    می دونی چیه؟ عاشق پست های کوتاهتم من… بووووووووس

  • 6. یاسمن  |  2009/09/08 در 12:11 ب.ظ.

    چی می گی تو بابا؟

  • 7. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/08 در 3:42 ب.ظ.

    درستش هم همیشه همین بوده…

  • 8. یه نقطه‌ای  |  2009/09/08 در 6:07 ب.ظ.

    قالب جدیدت چه خوبه ! چه قشنگه !
    ولش کن بابا ! هر کی هر چی گفت شونه‌هاتو بنداز بالا و با فکر خودت زندگی کن ! آره آبجی !

  • 9. man  |  2009/09/08 در 6:32 ب.ظ.

    يكي از سخترين كاراس…من كه به شدت عصبي ميشم.چد روز پيش واسم پيش اومد….

  • 10. سعید هومو  |  2009/09/08 در 10:10 ب.ظ.

    با سلام دوت عزیز . از نظری که در وب ویولت در خصوص همجنسگرایی داده بودید ممنونم . خدارو شکر میکنم وقتی میبینم اذهانی روشن مثل تفکر شما قدرت درک مشکل و تنهایی ما را دارند .

  • 11. Emovi.like.no.other  |  2009/09/09 در 2:12 ق.ظ.

    ایهین ! همینه!

  • 12. .:HoDa:.  |  2009/09/09 در 5:18 ق.ظ.

    اصلاً اینکه بخوای دیگران رو با خودت هم عقیده کنی کار اشتباهیه…
    هم برای تو اشتباهه، هم برای اون طرف…
    چون همونقدر که نظرات تو برات محترمه، نظرات اون هم براش محترمه…
    به جای اینکه انرژیت رو صرف تغییر دادن دیگران بکنی، با یه میزان کمتر انرژی، زندگی مسالمت آمیز رو شروع کن… فقط یه کم گذشت و یه کم یه گوش در و یه گوش دروازه بودن کافیه که آدم توی زندگیش آرامش داشته باشه 🙂


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

