Sims بازي مي كنيم!

2009/09/04 at 8:11 ق.ظ. 26 دیدگاه

از ديشب كه دارم Sims 2 رو بازي مي كنم ،‌به هيچ پيشرفت قابل توجهي تو اين بازي نرسيدم.
به جز اينكه يه خونواده بسازم و يه خونه بخرم ،‌اون هم چه خونه اي! خونه اي كه نه در داره و نه ديوار.
بعد هم اينكه چقدر زندگي خرج داره ها! همش بايد واسه خونم وسايل بخرم . مگه آدم چقدر در آمد داره؟!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ارزش من مستقل ميشوم.

26 دیدگاه

  • 1. دختر نارنج و ترنج  |  2009/09/04 در 9:49 ق.ظ.

    سلام پري ناز جان
    تا حالا سيمز رو كه بازي نكردم هيچ، هيچگونه بازي كامپيوتري ديگه رو هم تجربه نكردم!!!‌ اعصابم به هم مي ريزه با اين بازي ها… فقط پازل هاي تصويري رو يه وقتايي درست مي كنم.. اما دوست دارم كسي بازي مي كنه، هي هم هوس مي كنم بازي كنم اما به يه ربع نكشيده قاطي مي كنم….
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    سلام ترنج بانو. من هم خيلي بازي هاي كامپيوتري رو دوست ندارم. ولي عجيب اين سيمز رو دوست دارم. جذب مي كنه من رو.

  • 2. دلا  |  2009/09/04 در 10:12 ق.ظ.

    کارهای اصل کاری رو کرده. منظورم همون تشکیل خانواده س!! و خرید خونه
    کم کم بقیه ش هم جور میشه 🙂
    ____________________________________________________________
    پري ناز:
    اميدوارم!

  • 3. خانوم تی تــاپ√  |  2009/09/04 در 10:24 ق.ظ.

    من بالاخره سیمز بازی نکرده از دنیا میرم :((
    ________________________________
    پري ناز:
    خدا نكنه عززززززيزم!!!!

  • 4. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/04 در 10:37 ق.ظ.

    این بازی یه کدی داره می‌تونی با روش تقلب پولدار شی!! D: من سیمز 3 رو خریدم چون کلن خوره‌ی این بازی رو دارم ولی چه کنیم که گرافیک کامپیوترم جوابگو نیست. حالا زیپ قول داده واسه تولدم یه کارت گرافیکی بخره!!!! D:
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    اي ول! با تقلب پولدار بشيم؟ مي خوام كد رو!!! بده!!!!!:دي

  • 5. خارپشت  |  2009/09/04 در 10:44 ق.ظ.

    چرا یه خونه بی در و پیکر؟ مجازی تا بیست هزار تا داشته باشی و با همون می تونی یه خونهی کوچیک بگیری که یه خواب باشه . می شه قیمتش نه هزار تا . با بقیه اش هم می تونی یه زندگی خیلی زیاده ساده داشته باشی … کار رو هم اگه از کامپیوتر پیدا کنی بهتره . در آمدش بیشتره و تنوعش هم زیاد تر از روزنامه است .
    واسه شروع بری تو ارتش بهتره . حقوقش از همه ی شغل ها بیشتره …(پایه اش البته..)
    تا حالا من هم این جوری از هیچی زندگی کردم تا به همه چی برسم … نگران نباش . راه می افتن خونوادت…
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    يعني تو همين سيمز ميشه اين همه كار رو انجام داد؟!

  • 6. یه نقطه‌ای  |  2009/09/04 در 12:27 ب.ظ.

    می‌تونی مادر شدن رو تجربه کنی ؟
    ____________________________
    پري ناز:
    فك كنم بشه!نمي دونم.

  • 7. كاكتوس  |  2009/09/04 در 12:49 ب.ظ.

    واي پريناز از حسودي مردممممممممممممم.
    من عاشقه اين بازيم الان كامپيوترم تركيده نميشهتوش چيزي ريخت من الان از حسوي تركيدم.
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    آخي . اشكال نداره. من تازه اين بازي رو كشف كردم:دي

  • 8. ali  |  2009/09/04 در 1:48 ب.ظ.

    پست حجابتون …….

  • 9. رامونا  |  2009/09/04 در 1:53 ب.ظ.

    وایییییییییییییییییییییی
    پریناز !!!
    منم دو سه سال پیش گیر داده بودم به سیمز 2 …. لمسال سیمز 3 هم اومد خریدم ولی حال نداد !

    با پول درآمدشون که نمی شه زندگی کرد باید رمز بزنی پولدار می شن تازه می فهمی سیمز یعنی چی !!!!!!!!!!!

    می خوای بدم رمزشو؟!
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    آره . آره مي خوام. اگه زحمتت نيست بده بهم رمزش رو!!!

  • 10. رامونا  |  2009/09/04 در 1:56 ب.ظ.

    راستی بچه دار شدنم حتما» تجربه کن خیلی قشنگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    البته نه اینکه یهو از بیرون بهت بچه بدنا !
    سیمزت می تونه حامله هم بشه …
    اهم اهم …..
    ___________________________________________________________
    پري ناز:
    جدي؟!!!!:دي بابا عجب بازي بود اين ها!!!

  • 11. خارپشت  |  2009/09/04 در 2:17 ب.ظ.

    پریناز مادر شدن رو هم می تونی تجربه کنی . چرا . خود خانم و آقایی که انتخاب کردی می تونن پدر شن و مادر .منتها حتما باید اول زن و شوهر باشن . ولی اگه خودت داری با یه خانم بازی می کنی فقط بازم اون خانمه می تونه مادر بشه از یه آقایی(من شرمنده ام غربی هستن دیگه …دین و ایمون که ندارن…)
    آره عزیزم . می شه تموم این کار ها رو کرد . فقط برو و خونوادت رو که ساختی…(سعی کن دو نفر باشن جفتشون جوون و همسر…)بعد یه دونه از اون خونه های سفید و کوچیک رو انتخاب کن . من با هفت هزار تائیش هم اول زندگی بازی کردم…
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    به اصطلاح Open Mind هستند ديگه:((((

  • 12. Emovi.like.no.other  |  2009/09/04 در 2:46 ب.ظ.

    :دي والا اون زماني كه منم بازي مي كردم دهنم سرويس شد زير بار خرج زندگي ! اما خب يه چيزي هست ديگه .. يه چيزي هست به اسم «مادر لود» ! حالا شوما فعلن اول زندگيته مادر لود كن! تا بهدن رو غلتك بيافتي! 50 هزار دلار ميره به حسابت اينجوري!
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    دارم با تقلب پولدار ميشم:دي

  • 13. حامد  |  2009/09/04 در 4:51 ب.ظ.

    باز خوبه این بازی رو ساختن که حداقل تو یه چیزی از خرج کردن یاد بگیری و متوجه بشی زندگی سخته …
    اگه میدونستم زودتر از اینا این بازی رو بهت میدادم
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    بايد اسم اين پست رو ميذاشتم پري ناز متحول ميشود!

  • 14. نونوش  |  2009/09/04 در 7:48 ب.ظ.

    ای شیطون !!!
    لیسانس گرفتی بالای لیسانس حرف میزنیا :دی
    سیمس چیه بلامیسر :دی
    چه حسی داری که اول مهر من میرم یونی و تو خونه میخوابی ؟ :((
    ___________________________________________________________
    پری ناز:
    سیمز دیگهههههههههههه! همون بازیه. خیلی باحاله بازیش!:دی عوضش منه بیچاره تموم تابستون صبح ها دو روز در هفته رو باید پا میشدم میرفتم آموزشگاه با بچه های اعصاب خرد کن.

  • 15. نونوش  |  2009/09/04 در 7:50 ب.ظ.

    جان الان قالب یه شکل دیگه بودا
    نه ! دارم به عقلم شک میکنم ! داشتم کامنت بالایی رو میدادم اینجا سبز رنگ بود :دی
    _________________________________________________________
    پری ناز:
    آخه میگفتن چشارو میزنه .

  • 16. .:HoDa:.  |  2009/09/05 در 6:44 ق.ظ.

    گوشت رو بیار… به کسی نگی من گفتم ها!
    .
    .
    توی محیط بازی یا اونجا که خونه می سازی shift+ctrl+c رو بگیر… بعد تایپ کن motherlode بعد هم اینتر! در رحمت به روت باز می شه :mrgreen:
    _____________________________________________________________
    پری ناز:
    مرسیییییییییییی!

  • 17. یاسمن  |  2009/09/05 در 7:43 ق.ظ.

    تو کشتی ما رو با این وبلاگت.چرا این قدر تم(theme)عوض می کنی دختر جان.تا میام به یکی عادت کنم،صفحه رو که باز می کنم می بینم،بله،پریناز دوباره دچار تحول شده.اول که فکر کردم.اشتباه اومدم D:
    _______________________________________________________________
    پری ناز:
    بابا خودتون گفتین رنگش چشا رو میزنه که:دی

  • 18. نقش ونگار  |  2009/09/05 در 11:48 ق.ظ.

    سلام همش بازیه . این مجلس همه اش جر زنی است . زورشان به مرد ها نمی رسد به زنها هجوم می اورند بعد هم زنهایی که معرفی کرده و نحوه برخورد زنها با پرفتن رای اعتماد هولناک با سخصیت زن در تضاد است داره به زهرا رهنورد حسودی می کنه !! یک تقلید کور کورانه مثل بقیه کار هاش . اصلا کابینه اش نیاید رای می اورد.
    من آلوده پوکرم . تو فیس بوک و اسپایدر .
    این بازی که تو می کنی ته تغاری داره پطرس می گه باربر بازی کامپیوتری می کنه.
    _________________________________________________________________
    پری ناز:
    دقیقا!همشش بازیه.

  • 19. نیلوفرانه  |  2009/09/05 در 12:40 ب.ظ.

    قالب تو مبارک … شده مثل این برگه های کتابای قدیمی … بوی قدمت میده .
    _______________________________________________________________
    پری ناز:
    مرسییییییییییییییی.

  • 20. نازگل  |  2009/09/05 در 5:52 ب.ظ.

    یه سوال چرا جمهوری اسلامی با سیمز مخالفه و جزو بازی های ممنوعه شده هنوز برام جای سواله

  • 21. نونوش  |  2009/09/05 در 9:30 ب.ظ.

    ببین واقعا ما همسایه ایم ؟؟
    چطوری فهمیدی ؟ منو دیدی ؟؟؟
    ما خونمون کوچه ی فلفله ! اخه تو که اون موقع ها بمن گفتی خونم من همسایه ی «ب » اینا تو کلاستون هستم :((

    فک کن هر کی بخونه فک میکنه اسم کوچکون فلفله :دی

  • 22. ماه مون  |  2009/09/06 در 9:23 ق.ظ.

    یه دوستی داشتم معتاد سیمز بود یه عالمه سی دی برام اورده بود که نصب کنم منم بازی کنم ولی نمی دونم چرا هیچوقت ازش خوشم نیومد.
    نمی دونم چرا………

  • 23. بانو تمشكي  |  2009/09/06 در 2:06 ب.ظ.

    منم مثه ترنج بانو اعصابم ميريزه بهم . . .بازي نمي كنم . . .

    مخصوصا بازي هائي كه دنگ و فنگ داره :ي

    نميدونم چرا !

    اينجور كه تعريف كردي . . . بايد چيز جالبي باشه :ي

    بلي كلي متحول شدي :ي

  • 24. بانو تمشكي  |  2009/09/06 در 2:07 ب.ظ.

    صفحه رو كه باز كردم قاليت اومد بالا خيلي خوشم اومد !!

    مبارك باشه :*

  • 25. كاكتوس  |  2009/09/06 در 2:50 ب.ظ.

    غرض از مزاحمت من دوباره برگشتم به وبلاگم تو پرشين بلاگ .اگه ادرس رو عوض كني ممنون ميشم .
    kaktoss.persianblog.ir
    راستي چرا دير دير مي آپي جديدا ؟ سرت شلوغ شده؟:*

  • 26. خارپشت  |  2009/09/06 در 6:35 ب.ظ.

    wow!!!
    قالب جدید مبارک…!یاد تاریخ افتادم و نامه های شاهنشاهی ایی که با چا÷ار می بردن این ور اون ور …خیلی خوشگله…!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

