بازی با کلمات

2009/08/31 at 8:00 ب.ظ. 18 دیدگاه

طبق بازی که در بعضی از وبلاگ ها در حال انجام شدنه ، من هم تصمیم گرفتم تو این بازی شرکت کنم.
حالا بازی از این قراره که برای هر کلمه ای که اینجا اومده، کلمه ای که به ذهنمون میاد رو بنویسیم.
حالا من هم انجامش میدم.
دریا: آبی
قهوه : تلخ
غرور: گاهی خوب،گاهی بد
دفتر مدیر: سراپا گوش
قرمه سبزی: پیاز
ریاضی: خواهرم
آهنگ : حرکات موزون
ماه رمضون: ربّنا
استخر: کلر
آبگوشت: لیمو عمانی تلخ
روزنامه: مسخره بازی
کودکی: عکس

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

مقایسه من و آقای لاریجانی ارزش من

18 دیدگاه

  • 1. نونوش  |  2009/08/31 در 8:38 ب.ظ.

    پیاز؟ :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  • 2. بانو تمشكي  |  2009/08/31 در 9:21 ب.ظ.

    قرمه سبزي ؟ پياز ؟

    چرا اپياز ب ذهنت اومده . .

    واي پري ناز خيلي وقته كم ميام اينجا . . !

    تو چرا نمياي ؟ چرا اينجوري شدي /.؟

    دلم كلي واست تنگ شد :*
    _______________________________
    پري ناز:
    سلام تمشكي. خوب چون با قورمه سبزي پياز خيلي ميچسبه. اگه امتحان نكردي بكن!!!!
    بعد هم اينكه من ميام پيشت. چرا نمي آم؟ فقط اينكه نظرم نمي آد :دي

  • 3. پانتي  |  2009/09/01 در 5:25 ق.ظ.

    سلام پرينازجون. ممنون كه به وبم اومدي…
    اما ماه رمضون منو ياد آش ها و غذاهاي رنگ و وارنگي ميندازه كه مغازه به مغازه ميفروشن!!!!!! خيلي شكمو ام نه؟!!

  • 4. یه نقطه‌ای  |  2009/09/01 در 5:26 ق.ظ.

    (لبخند)

  • 5. نقش ونگار  |  2009/09/01 در 6:19 ق.ظ.

    سلام پری ناز عزیزم
    عکس قشنگیه!!!!
    شک نکن برای پیدا کردن دوتا چشم پشت سرت.

  • 6. Mrs.ZigzaG  |  2009/09/01 در 8:11 ق.ظ.

    :*

  • 7. نیلوفرانه  |  2009/09/01 در 9:00 ق.ظ.

    حالا نگفتی چرا با ریاضی یاده خواهرت می افتی ؟!
    __________________________________________
    پري ناز:
    آخه شديد رياضيش خوبه.:دي

  • 8. خان عمو  |  2009/09/01 در 11:26 ق.ظ.

    آخ قورمه سبزی رو باهاتم!!!!!با پیاز تند چه مزه ای داره .بقیه به من چه؟بوی پیازو تحمل کنن خب!!!!!!!!
    _________________________________________________________________
    پري ناز:

    خوشم مي آد عمو كه شما هم مثل خودمونيد.

  • 9. ماه مون  |  2009/09/01 در 11:32 ق.ظ.

    خب بزار من همین جا بازی کنم
    اجازه هست.
    بی اجازه .
    دریا: عشق
    قهوه: ترک
    غرور: ندارم
    دفتر مدیر:پول
    قرمه سبزی: بو
    ریاضی: ایش
    آهنگ: جانم به قربانش
    ماه رمضون: برکت
    استخر:آبی
    آبگوشت:پیاز و سنگک
    روزنامه: شب نامه
    کودکی : خاطره

  • 10. دختر نارنج و ترنج  |  2009/09/01 در 1:56 ب.ظ.

    سلام پريناز جون
    خوبي عزيزم؟
    يه چيزي بپرسم؟ چرا قرمه سبزي: پياز؟ يعني با پياز خورده بشه يا اين كه تو رو ياد پياز مي ندازه؟ فضول شدما……….
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    سلام ترنج بانو. يعني اينكه اگه با پياز خورده بشه خيلي مي چسبه.:دي

  • 11. لیمو  |  2009/09/01 در 10:00 ب.ظ.

    برا همه چه جالبه قرمه سبزی تو رو یاده پیاز میندازه آقای برادر ما هم عشق پیاز با قرمه سبزی
    یعنی خواهرت مخه ریاضی اسم ریاضی میاد یادش می افتی
    عجب نعمتی تو خونه دارین

  • 12. خان عمو  |  2009/09/02 در 6:56 ق.ظ.

    پریناز جون منم بازی؟ دریا:موج قهوه:ترک غرور:یعنی چی؟ دفتر مدیر:پاچه خواری قورمه سبزی:پیاز تند ریاضی:2*2=7تا کی به کیه؟ آهنگ:آرامش ماه رمضون:اذان موذن زاده اردبیلی استخر:کمردرد آبگوشت:ترید با نون سنگک روزنامه:مسخره کودکی:خاطرات قشنگ.

  • 13. یاسمن  |  2009/09/02 در 12:12 ب.ظ.

    ریاضی: خواهرم؟؟؟؟؟ منو دچار عذاب وجدان نکن دیگه پریناز.چقدر الکی شبای امتحان بهت استرس وارد می کردم.فکر می کردم کوچکترین نکته ای نباید برات ندونسته بمونه.منو ببخش خواهر کوچولو،منو ببخش please(خواهر پشیمان و نادمت :یاسمن)

    منم بازی؟؟

    دریا:طلوع
    قهوه: فرانسه
    غرور:به جا
    دفتر مدیر:استرس
    قرمه سبزی: سرگیجه
    ریاضی: لذت رسیدن به جواب
    آهنگ: غم
    ماه رمضون:آرزو
    استخر:دماغ گیر
    آبگوشت:زمستون،ترشی هفت بیجار
    روزنامه:خبر
    کودکی : بازی
    ______________________________
    پري ناز:
    اي بابا. اين حرف ها چيه؟! بي خيال آبجي:دي

  • 14. نقش ونگار  |  2009/09/02 در 5:37 ب.ظ.

    سلام پری نازعزیزم
    قرمه سبزی به پیاز چه ربطی داره بعد؟
    ________________________________
    پري ناز:
    سلام بانو. آخه قرمه سبزي با پياز خيلي مي چسبه!!!:دي

  • 15. خانوم تی تــاپ√  |  2009/09/02 در 6:30 ب.ظ.

    کامــنت من کـــــو؟؟!

  • 16. كاكتوس  |  2009/09/02 در 7:56 ب.ظ.

    نيستي پريناز !
    كجاهايي خانوم؟

  • 17. مژده  |  2009/09/03 در 1:49 ق.ظ.

    به جز آبگوشت و کودکی در بقیه موارد اتفاق نظر عجیبی باهات دارم! 🙂

    من عاشق آبگوشتم و اتفاقا طعم همون لیمو عمانی رو هم خیلی دوست دارم

  • 18. خارپشت  |  2009/09/03 در 6:32 ق.ظ.

    از نظرت راجع به قهوه خیلی خوشم اومد . باهات خیلی موافقم . ولی ته اون تلخی هاش من یه شیرینی خاصی حس می کنم .
    راجع به ریاضی…من هم یاد خواهرم می افتم همیشه که موقعی که امتحان ریاضی داشتم تو دبیرستان و حتی دوران پیش دانشگاهی اون به جای من درس می خوند و بعد بهم یاد می داد …
    همیشه هم ارادت خاصی به شماره ی 15 داشتم تو ریاضی . برخلاف درسای دیگه که همیشه 19 بودن… هنوزم که هنوزه وقتی اسم ریاضی میاد مو به تنم سیخ می شه ….
    انتخاب هات برام خیلی جالب بود پریناز . قورمه سبزی رو باهات موافقم…خیلی .


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

