مقایسه من و آقای لاریجانی

2009/08/31 at 7:34 ق.ظ. 13 دیدگاه

من خیلی توقعم بالاست.
این روزها که دارم جلسه های مجلس رو برای تایید وزرای کابینه ی دهم و همهمه ی نمایندگان و وزرا و نتونستن مدیریت کردن آقای لاریجانی رو تو به وجود آوردن سکوت برای مجلس می بینم با خودم می گم که اون لاریجانی و رییس مجلسه و اونوقت نمی تونه نماینده ها رو که سنی ازشون گذشته رو ساکت کنه و به آرامش برسونه، حالا منه پریناز که نصف سنه اون آقا سنمه و بعد هم سر و کارم با بچه های نیم وجبیه و نمی تونم ساکتشون کنم ناراحتم!!!

کلاهم رو بندازم هوا.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

هواي آزادم آرزوست. بازی با کلمات

13 دیدگاه

  • 1. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/31 در 8:17 ق.ظ.

    ای بابا!!
    محصلم مگه ساکت میشه؟! :دی

  • 2. نونوش  |  2009/08/31 در 8:32 ق.ظ.

    واییییییی واسه همین چیزا اعصابه تدریس نداراما !
    فک کنم بزنم بچه ها رو وقتی حرصم گرفت ازشون !

  • 3. .:HoDa:.  |  2009/08/31 در 9:01 ق.ظ.

    عکس از همه چیز گویا تر بود :))

  • 4. سمانه م.  |  2009/08/31 در 9:34 ق.ظ.

    گناه ندارند بچه های مردم رو با اینا مقایسه می کنی آخه و خودت رو با….

  • 5. خارپشت  |  2009/08/31 در 9:53 ق.ظ.

    وقتی داشتم متن رو می خوندم مجلس رو کوچیک شده ی جامعه دیدم…
    دیگه نتونستن تو آروم کردن شرایط کار عادی ایی شده . چه از معلمش بگیر با اون بچه های تخس و شیطون که همونا م هی بزرگ می شن و بزرگ می شن و بازم نا آرومن …فقط جو و شرایطش فرق می کنه تا همین دور و اطراف خودمون …
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    نمي دونم خواسته يا ناخواسته نوشتم اينطوور، اين حس رو القا كرد. ولي كاملا حق باشماست كه ميگي كلاس هاي درس كوچيك شده ي مجلس هستن!

  • 6. مونس  |  2009/08/31 در 10:45 ق.ظ.

    من نمیدونم اینا چرا اینقدر خودشونو خسته میکنن با زبونه روزه . بابا جون این یارو که هرکاری خودش بخواد میکنه حالا چه به اونایی که گفته رای بدن چه ندن . احتمالا لاریجانیم همین و میدونه و به خودش زحمت ساکت کردن بقیه را نمیده . زیاد حرص نخور

  • 7. خانوم جیغ!  |  2009/08/31 در 10:55 ق.ظ.

    نتیجه اینکه ناراحت نباشید!

  • 8. كاكتوس  |  2009/08/31 در 11:50 ق.ظ.

    😀

  • 9. غزلك  |  2009/08/31 در 12:10 ب.ظ.

    اين كلاس تو عكس اگه يه شاگردش اينجوري پشتك وارو ميزنه؛ شاگرداي من همشون پشتك وارو ميزنن اونم تازه وقتي من روم به كلاسه!:))))))

  • 10. یه نقطه‌ای  |  2009/08/31 در 6:22 ب.ظ.

    یاد بگیر ! نصفه تو یعنی دو برابر توه !

  • 11. hami  |  2009/09/01 در 1:41 ب.ظ.

    اونم باید حتما یکی دوتا نماینده رو بندازه بیرون تا ساکت شن … اصولا تو کل ایران چنین سیستمی باید اجرا شه تا مردم حرف نزنن
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    آره:-))))))))))))))فك كن مثلا لاريجاني نماينده ها رو بيرون كنه از مجلس!!!!:دي

  • 12. دختر نارنج و ترنج  |  2009/09/01 در 2:01 ب.ظ.

    عكسي كه گذاشتي خودش كلللي حرف داره! من ساكت بمونم بهتره…

  • 13. یاسمن  |  2009/09/02 در 12:16 ب.ظ.

    ریاضی: خواهرم؟؟؟؟؟ منو دچار عذاب وجدان نکن دیگه پریناز.چقدر الکی شبای امتحان بهت استرس وارد می کردم.فکر می کردم کوچکترین نکته ای نباید برات ندونسته بمونه.منو ببخش خواهر کوچولو،منو ببخش please(خواهر پشیمان و نادمت :یاسمن)

    منم بازی؟؟

    دریا:طلوع
    قهوه: فرانسه
    غرور:به جا
    دفتر مدیر:استرس
    قرمه سبزی: سرگیجه
    ریاضی: لذت رسیدن به جواب
    آهنگ: غم
    ماه رمضون:آرزو
    استخر:دماغ گیر
    آبگوشت:زمستون،ترشی هفت بیجار
    روزنامه:خبر
    کودکی : بازی


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

