به جمع ليسانسه هاي بيكار خوش آمدم .

2009/08/25 at 4:11 ق.ظ. 17 دیدگاه

كلا بگم كه امروز از صبح داريم ميريم دنبال كارهاي فارغ التحصيليم .

گفتم كه بگم از امروز يا چند روز ديگه من هم ميپيوندم به جمع ليسانسه هاي بيكاري كه تعدادشون بسي بسيار بسيار محدود و معدود مي باشد .
*********************************************************
بعدا نوشت مهم :
قابل توجه اون دسته از افرادي كه ميگن من شاغلم و بي كار نيستم بگم كه،‌ آيا شما به اينكه هفته اي 4 روز و اون هم نه به طور كامل بريد يه جايي براي درس دادن و بعد هم هر 3 ماه يه بار حقوق بگيريد و بعد هم نه بيمه باشيد و نه چيز ديگه ميگيد كار؟!
من كه نميگم.
اين كاري كه من انجام ميدم فقط براي سرگرميه.
در ضمن شاغل بودن براي خودش قوانين خاص خودش رو داره.از نظر قانونِ كل جهان به من ميگن بي كار.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

استرس هاي يك معلم زنان به ظاهر خوشبخت.

17 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2009/08/25 در 5:05 ق.ظ.

    مبارکه.
    الانش که بیکار نیستی ایشالا بعدشم بیکار نباشی تی جان قوربان
    __________________________________________________
    پري ناز: به بعدا نوشت مراجعه شود.

  • 2. سمانه م.  |  2009/08/25 در 5:55 ق.ظ.

    شکست نفسی میفرمایید. پست قبلیتون استرس هاس یک معلم بود 😉
    مبارک باشه لیسانس، شیرینی ما فراموش نشه 😀
    ________________________________________________________
    پري ناز:
    شيرينيت كه محفوظه. اما براي بقيه به بعدا نوشت مراجعه شود.

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/25 در 7:00 ق.ظ.

    وای مبارکه خانوم لیسانسه… حالا چه تدابیری برای خودت اندیشیدی؟

    قالبت هم مبارک! عجب سبزیه D:
    ______________________________________________________
    پري ناز:
    تدابير؟! …اممممم!…فعلا كه هيچي . …مرسي بابت دو تا تبريكت!:دي

  • 4. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/25 در 7:06 ق.ظ.

    همینم خوبه که!!
    اینجا چه خوشمــل شده!! :*
    ____________________
    جدي؟ مرسي. بعد هم اينكه من اين نوع كار كردن رو بهش نمي گم كار.

  • 5. غزلك  |  2009/08/25 در 8:55 ق.ظ.

    منم امروز تقريبا به جمع ليسانسيه هاي بيكار پيوستم، البته نصفش مونده واسه يكشنبه.
    مثل شما منم هفته اي 2 روز البته تقريبا 2 روز تدريس ميكنم.هر وقت ميگم بيكارم همه ميگن وا! تو كه سر كار ميري! يعني دلم ميخواد خفه شون كنم؛ خودشون كار دولتي دارن هوار تومن حقوق ميگيرن اونوقت كار من كه بيمه هم نداره رو ميگن كار!
    البته وقتي ا.ن قانون از خودش درمياره كه كسي كه 1 روز در هفته كار ميكنه؛ به بيمه هم كاري نداره اوضاع ما از اين بهتر نبايدم بشه.
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    خدا رو شكر يه همدرد پيدا شد!!!!!

  • 6. سمانه م.  |  2009/08/25 در 9:45 ق.ظ.

    خوب اینکه عصبانیت نداره! تبریک میگم لیسانسه بیکار!
    __________________________________________________
    پري ناز:
    :(((((مرسيييييييييي!:دي

  • 7. ترگل  |  2009/08/25 در 10:25 ق.ظ.

    مبارکه! البته بخاطر فارغ التحصیلیت ها!
    ______________________________
    پري ناز:
    مرسي.

  • 8. ;كاكتوس  |  2009/08/25 در 11:33 ق.ظ.

    فارغ التحصيلي و قالب جديد باركهههههه
    ________________________________
    مرسي !!!!

  • 9. نیلوفرانه  |  2009/08/25 در 12:57 ب.ظ.

    دوتا تبریک میگم اولیش به خاطر فارق التحصیلیت و دومیش به خاطر قالب دلباز و قشنگت … والا الان که انگار مد شده به لطف این دانشگاها و این رشته های من در آوردی همه می رن یه فوقی می گیرن و بعدشم اگه حوصله داشتن دکترا ولی تو چقدر عاقلی که به فکر کاری … منم اگه جات بودم ( البته اگه واقعا به ادامه ی تحصیل علاقه داشتم ادامه می دادم ) بیشتر دنبال کار و پول در آوردن بودم … همین تدریس که خیلی عالیه ، اگه بتونی استخدام آموزش پرورش بشی و در کنارشم تو دارلترجمه ها کار برداری که چه بهتر یا اینکه تو آژانسای هواپیمایی هم از فارق التحصیلای زبان خیلی استقبال می کنن … رشته ت خیلی پرکاره تازه نهایتِ نهایتش می تونی تدریس خصوصی زبان کنی .
    می بینی چقدر موقعیت شغلی پیش پات گذاشتم پریناز جون 🙂
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    آره واقعا ، الان همه ميرن دنبال ارشد و چه مي دونم دكترا!!!…من هم ادامه ي تحصيل رو دوست دارم ولي تو رشته ي خودم و ادبيات! ولي مي دوني چيه خيلي ادبيات كم ميگيرن براي ارشد و اونوقت خيلي سخته!!!…بعد هم ، بعد از ادبيات روانشناسي دلم مي خواد كه فك مي كنم اون هم براي من كه هيچ پيش زمينه اي تو اين رشته ندارم سخت باشه!!!…راستي مرسي بابت تبريك هات!!!!

  • 10. HaMi  |  2009/08/25 در 1:32 ب.ظ.

    وقتی که داانشجو هستی و این کار رو انجام میدی این برای تو میشه یه کار.. ولی بعده داشنگاه اسمش میشه کاره نیمه وقت… یا کار دوم…
    پس میبینی که اسمش رو میشه گذاشت کار ولی با چند تا پسوند یا پیشوند.;)
    ______________________________________________________________
    پري ناز:
    فكر نكنم از نظر قانوني به اين بگن كارها!…نمي دونم والله!

  • 11. غزلك  |  2009/08/25 در 5:25 ب.ظ.

    مرسي كه تبريك گفتي، فارغ التحصيل شدن شما هم مبارك.
    ولي هم من هم شما ميدونيم كه تبريك نداره هيچ تسليت هم داره.
    من فيزيك تدريس ميكنم عزيزم.
    ______________________________________________________
    پري ناز:
    تا اون حد ديگه نبايد نا اميد بود.

  • 12. یاسمن  |  2009/08/25 در 5:50 ب.ظ.

    به نظر من که این جور کار کردن خیلی هم بهتره.وقتت دست خودته.هم می تونی به خودتو زندگیت برسی ،کارتو هم داری.زیاد سخت نگیر.تو که نباید زندگی رو بچرخونی.طرف خودش می دونه چه کار کنه(خنده موزیانه)!!
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    بيچاره طرف!:)))))))))))))))))))

  • 13. نونوش  |  2009/08/25 در 8:43 ب.ظ.

    به من فک کنی که باید اول مهر وقتی که خوابی برم همون دانشگاه روحیه میگیری.
    و اینکه تا خرداد باید بمونم چوم 9ترمه ام :دی
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    باز بهتر از تو خونه نشستنه كه!

  • 14. .:HoDa:.  |  2009/08/26 در 6:15 ق.ظ.

    لیانسه بودن، مزه اش به همون یه مدت بیکار و علاف بودنشه!!
    البته بعد از یه مدت عذاب وجدانی در حد مرگ گریبان گیرت می شه!
    _______________________________________________________
    پري ناز:
    بي كاري براي من عذابه!!!

  • 15. ماه مون  |  2009/08/26 در 4:03 ب.ظ.

    پری ناز خدا رو شکر کن خیلی ها همینم ندارن

  • 16. خان عمو  |  2009/08/27 در 5:31 ق.ظ.

    نه خیرم با توجه به تعریفی که در مناظرات انتخاباتی مورد استناد یکی از کاندیداهای نسبتا محترم قرارگرفت شمانه اینکه بیکار نیستین بلکه خیلی هم پرکارین.چون بنا به اعترافات صریح خودتون شمابیش از2ساعت درهفته کارمیکنین.
    ___________________________________________________________________
    پری ناز:
    .ای خدا جون چقدر کارهای نکرده دارم!وای خدا جون چقدر کار دارم. وای خدا به هیچ گدوم از کارهام نمیرسه با این آموزشگاه رفتنا.

  • 17. دختر نارنج و ترنج  |  2009/08/29 در 4:21 ق.ظ.

    از نظر قانون مستر الف نون شما خيلي هم شاغلي! ناشكري نكن مادر…


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

