استرس هاي يك معلم

2009/08/23 at 2:11 ب.ظ. 19 دیدگاه

هيچ وقت يادم نمي آد از طرف مامان و بابام به خاطر نمره ي كم گرفتنم دعوا شده باشم، هرچند كه كاملا يادمه سر درس خوندن و صد البته رياضي و هر چيزي كه مربوط به رياضي بود خونواده رو تو ياد گرفتن دق مي دادم. اگه مي خواستم از اول بخونم خوب بودما ولي مشكلم اين بود كه نمي خوندم و شب امتحان مثل خر تو گِل گير مي كردم.
حالا بگذريم. اين ها رو گفتم كه بگم يعني تحت هيچ شرايطي براي درس خوندن و نمره ي بالا آوردن تحت فشار نبودم اما نمي دونم چرا با تمام وجودم استرس دانش آموزهام رو در قبال نمره هاي بدشون و با خبر شدن خونواده از نمره هاشون رو درك مي كنم!
ديروز بود كه يكي از دانش آموزهام رو به دليل نمره ي 12.75 ش ، ازش خواستم اولياش بياد كه باهاش صحبت كنم. تمام مدت كلاس رو بعد از گفتن اين صحبت حواسم بهش بود!استرس و ناراحتي رو تو تمام اجزاي صورتش ميديدم . كلاس كه تموم شد اومد و باهام حرف زد. گفت Teacher خواهش ميكنم بذاريد اوليام نياد. اگه نمرم رو بفهمن خيلي دعوام مي كنن! هر چي بگيد انجام ميدم فقط نگيد اوليام بياد . من هم وقتي استرس تا اين حدش رو ديدم راضي شدم البته با شرط به اينكه امتحان فاينالش رو از سي نمره ، بيست و هشت بشه. اگرنه …
حالا با اين اوصاف نمي دونم كار درستي كردم يا نه؟!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

تارُم به جمع ليسانسه هاي بيكار خوش آمدم .

19 دیدگاه

  • 1. kنقش ونگار  |  2009/08/23 در 2:31 ب.ظ.

    سلام اسم پست را می گذاشتی استرس های یک معلم!!
    ________________________________________________
    پري ناز:
    گذاشتم بانو.

  • 2. یه نقطه‌ای  |  2009/08/23 در 3:15 ب.ظ.

    آره کار خیلی خوبی کردی . آفرین .
    _____________________________
    پري ناز:
    مرسي.

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/23 در 3:47 ب.ظ.

    کارت خیلی خوب بوده… از اینکه یه فرصت دیگه بهش دادی خیلی خوشم اومد.
    _____________________________________________________________
    پري ناز:
    چاكريم آبجي.

  • 4. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/23 در 4:01 ب.ظ.

    خیییییییییییلی کار خوبی کردی!!
    چه معلم مهربوووووووووونی :*
    ____________________________
    پري ناز:
    :*

  • 5. ماه مون  |  2009/08/23 در 4:08 ب.ظ.

    خانم معلم کار خوبی کردی . اینقدر بدم می یومد باید پای برگه ها می دادیم والدین امضا کنن یه چند بار مجبور شدم امضا جعل کنم :d
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    اي جعل كننده ي امضا!!!!:دي

  • 6. نونوش  |  2009/08/23 در 5:33 ب.ظ.

    وای پریناز من داشتم فک میکردم برم اموزشگاه درس بدم خوب؟
    اما اصلا از روانشناسی دانش اموزی سر در نمی یارم !
    یهو یه چیزی ممکنه بگم روحیه ی بچه داغون شه :دی
    ______________________________________________________
    پري ناز:
    فك كننن! مثلا به بچه بگي تو خيلي خنگي ،هيچي حاليت نميشه!!!!!!!:((

  • 7. نازگل  |  2009/08/23 در 6:08 ب.ظ.

    چه جالب تو ریاضی هم شبیه نیستیم من اصلا اجازه نداشتم کم بیارم و گرنا مامان دعوام میکرد. خیلی خوشحالم روز تولدت شادی .منم می خوام اینجوری باشم ولی نمی دونم چرا نمی تونم
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    همينه كه ما آدم ها شبيه هم نيستيم ديگه.

  • 8. ;كاكتوس  |  2009/08/23 در 8:40 ب.ظ.

    فكر كنم كار درست همين بود . طفبك بچه ولي چي بهش گدشته.
    ____________________________________________________________
    پری ناز:
    اوهوم . من هم خیلی دلم براش سوخت.

  • 9. .:HoDa:.  |  2009/08/24 در 5:40 ق.ظ.

    کار خوبی کردی… این استرس ها بعداً برای چه ها خیلی مشکل ساز می شه… مخصوصاً اگر خانواده اش هم روی نمره خیلی حساس باشن…
    اینجوری بهش یه فرصت دادی که جبران کنه… دمت گرم 🙂
    ___________________________________________________________________
    پری ناز:
    موافقم که بعد ها مشکل ساز میشه.

  • 10. حامد  |  2009/08/24 در 6:35 ق.ظ.

    کارت درست بود ولی اگه من بودم راضی نمیشدم…. دلیلش رو هم نمیدونم ولی اخلاق من جوریه که به این استرسها توجه نمیکنم… چون معتقدم این قولها نصف بیشترشون سر کاریه.. ایشالله که این نباشه.
    ___________________________________________________________________
    پری ناز:
    خودم هم شک دارم که قولش راستکی باشه ولی دیدم بهتره این کار رو بکنم. چون ممکنه با این کار باعث شم از کلاس زده بشه!

  • 11. حامد  |  2009/08/24 در 6:36 ق.ظ.

    http://www.hamkelasy.com/content/view/700/49/

    http://psychologyinfo.blogfa.com/post-9.aspx

    این دو تا جامع تره.
    ____________________________________________________
    پری ناز:
    مرسی حامی!

  • 12. خان عمو  |  2009/08/24 در 10:50 ق.ظ.

    بهترین کاری که میشد کردی.آفرین آفرین.ولی باید یه نمره ای رو ازش میخواستی که براش دسترس باشه.از 12 به 28 خیلی سخته!
    ___________________________________________________________________
    پری ناز:
    عمو نمره ی دوازدهش از بیست بود و بیست و هشتی که می خوام از سی!!!

  • 13. بنفشه خاتون  |  2009/08/24 در 11:22 ق.ظ.

    البته که کار خوبی کردی ولی در عوض کار خودت سخت تر شده باید حواست تا امتحان فاینال بهش خیلی بیشتر باشه.
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    آره والله!خيلي بايد حواسم جمعش باشه!!!

  • 14. HaMi  |  2009/08/24 در 12:39 ب.ظ.

    تم جدید مبارکه 😛
    ____________________________
    پري ناز:
    مرسي !!!!

  • 15. لیمو  |  2009/08/24 در 1:09 ب.ظ.

    منم هیچ وقت برا درس خوندن تو خونه تحت فشار نبودم مامان بنده هیچ وقت نمره براش ملاک نبود
    ولی الهی بمیرم چه حالی داشته بچه
    هی وبلاگت رو باز میکردم هی میگفت این خانم محترم فیلتر شده هی من میگفتم بابا این بچه خوبیه چرا فیلترش کردین آخه
    ممنون که اومدی آدرس جدیدت رو برا گذاشتی
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    مي بينم اين جا روشن شده!نگو به خاطر ورود شماست!…اون وبلاگ رو قبل از كوچ كه داشتم همش نگاه ميكردم تا ببينم تو گوگل ريدر مياي بالا يا نه! فك كرده بودم ديگه نمي آي بنويسي! امروز هم رفتم به وبلاگ قبليم به خاطر ليست هاش سر زدم ديدم اااا ليمو اومده بالا!خلاصه اينكه كلي خوشحال شدم!

  • 16. یاسمن  |  2009/08/24 در 1:14 ب.ظ.

    ّآخیش ،این شد وبلاگ . دلم ترکید تو تاریکیه اون قبلیه.فقط کاش شکلک هم کی شد گذاشت
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    آره من هم تو اون قبليه راضي نبودم .

  • 17. سمانه م.  |  2009/08/24 در 2:37 ب.ظ.

    نمی دونم کارت خوب بوده یا بد ولی قالبت که خیلی نازه :*
    ____________________________________________________
    پري ناز:
    مرسسسسسي.

  • 18. مژده  |  2009/08/24 در 9:02 ب.ظ.

    وای چقدر اینجا خوش رنگ و ناز شده. مبارک باشه. یهو چشام برق زد. سرحال شدم 🙂

    می دونی… منم حسابی در مورد امتحان استرسی هستم و وقتی خودمو میذارم جای اون بچه حس می کنم با این حرفی که زدی استرسش خیلی هم کمتر نشده. البته اینو نگفتم که ناراحت بشی اما شاید مثلا بهتر بود علت درس نخوندنشو ازش می پرسیدی. معمولا بچه ها اگه حس کنن معلما بهشون نزدیکن و درکشون می کنن یه دلگرمی پیدا می کنن و پیشرفتشون کاملا مشهود میشه
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    شايد اين طور باشه كه تو ميگي.ولي مي دوني چيه با دانش آموز دختر ميشه اينطور بود كما اينكه با دخترها همينطور هم كه ميگي هستم! يعني مثل دوستامن!ولي پسر ها وحشتناك شيطونن! حالا ديگه چه برسه به اينكه معلمشون بخواد باهاشون مثل دوست رفتار كنه!رو سرت سوار ميشن!جدي ميگم! اصلا پسر بچه ها جنبه ندارند!

  • 19. دختر نارنج و ترنج  |  2009/08/29 در 4:23 ق.ظ.

    تو خيلي مهربوني..
    مطمئن باش كار درستي كردي و اون دانش آموز تا آخر عمر يادش نمي ره!!!!
    من تجربه ش رو دارم.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

