تارُم

2009/08/22 at 4:43 ب.ظ. 11 دیدگاه

مصداق بارز اين ضرب المثل رو تو من مي تونين به راحتي ببينيد.

«يه سال روم به تار ُم، صد سال گرمي دارُم».

و به معناي ساده تر بگم كه امروز من روزه گرفتم ، ولي تا حدي مي تونم بگم روزه من رو گرفت!!!اون هم بدجور. البته بعد از افطار.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ماه رمضون استرس هاي يك معلم

11 دیدگاه

  • 1. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/22 در 5:10 ب.ظ.

    هان؟!؟! :-؟؟

  • 2. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/22 در 6:12 ب.ظ.

    روزه ت قبول باشه عزیزم :*

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/22 در 6:12 ب.ظ.

    جیگر این پشه هه… باز اومد D:

  • 4. سمانه م.  |  2009/08/22 در 6:28 ب.ظ.

    یعنی روزه من رو هم گرفته که نفهمیدم چی نوشتی؟ 😦

  • 5. یه نقطه‌ای  |  2009/08/22 در 6:36 ب.ظ.

    متعجبیم !

  • 6. kنقش ونگار  |  2009/08/22 در 6:37 ب.ظ.

    سلام پری ناز قبول باشه.
    عید را در آزادی جشن می گیریم عید فطر امسال واقعا سعید می شود.انشا الله
    بعدش من هم قبلها سریالهای عاقبت به خیر ماه رمضان را دوست داشتم امسال رغبت نمی کنم تلوزیون روشن کنم من هنوز جو زده هستم .

  • 7. نونوش  |  2009/08/22 در 8:37 ب.ظ.

    قبول باشه 🙂

  • 8. Hamed  |  2009/08/23 در 6:58 ق.ظ.

    in be khatere tavanaei ye jesmie balaei ye ke dari…. ziad sakht nagir… baadan
    mifahmi ke chaghi kheyli bade 😀
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    اي موذي. من چاقم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 9. ماه مون  |  2009/08/23 در 7:39 ق.ظ.

    حتما زیاد خوردی 😀
    .
    افطاری خونه بابا یه مزه دیگه میده .
    من که از صبش عیهو اسب کار کردم .
    .
    در مورد کامنتی که برام گذاشتی اینکه میگی آرامش می گیری با خوندنشون بزرگترین نظر هست برای من.
    تی جان قوربان
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    آخي.خسته نباشي عزيزم!…راستي بلامي سر ديگه:دي

  • 10. خان عمو  |  2009/08/24 در 10:37 ق.ظ.

    قبول باشه عزیززززززززم.منم دعا میکنی؟راستی تغییرات جدید وبتم مبارک بشه بنظرم قشنگتر شده. البته غیر از عکسهای جک و جونوراش!
    ____________________________________________________________________
    پری ناز:
    مرسی عمو.اختیار دارید.محتاجیم به دعا!

  • 11. دختر نارنج و ترنج  |  2009/08/29 در 4:25 ق.ظ.

    روزه هات قبول عزيزم، من اين ضرب المثل رو نشنيده بودم چرا؟؟؟؟؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

