ماه رمضون

2009/08/21 at 1:03 ب.ظ. 15 دیدگاه

پارسال ماه رمضون بود كه رئيس جمهور منتخب فرموده بودند ، بايد از سريال هاي ماه رمضون كم بشه، به دليل كاهش عبادات مردم.
حالا واقعا همچين چيزي شده امسال يا نه؟ كسي از سريال هاي ماه رمضون خبري نداره؟
پ.ن: به بزرگيتون ببخشيد، به سريال هاي آبكي ماه رمضون علاقه مندم.:دي»بخشي از پي نوشت حذف شد».

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

چی شد که اینطوری شد؟! تارُم

15 دیدگاه

  • 1. HaMi  |  2009/08/21 در 1:14 ب.ظ.

    تو چیکار داری که رئیس جمهور چی گفته بود و چی شد؟
    دیگه خودتم میدونی که سریالهای ماه رمضون رو همه ی کسائی که اون ساعت رو خونه ان نگاه میکنن به جز افرادی که اصلا اهل سریال و تلوزیون نیستن… به نظره من که همه ی این تحرمها فقط حرفه و تا عمل خیلی فاصله داره.
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    بعضي از حرف ها و صحبت ها تا عمر داره آدم تو ذهنش ميمونه و بعيده كه از ذهنش فاصله بگيره!حرف هايي كه براي آدم اهميت داره و ميدونه كه اون حرف ها به شعور طرف داره لطمه وارد مي كنه! اينه كه حرف هاي ايشون يادم مونده!
    راستي ولي خيلي ها هستن كه اين تحريم ها رو رعايت مي كنن!نمونش خود من ، وسيله ي چيني نمي خرم!!!:دي

  • 2. HaMi  |  2009/08/21 در 1:24 ب.ظ.

    من نگفتم چرا یادت مونده.. من پرسیدم تو به این کارا چیکار داری ؟ خیلی ها با همین سوالهای کوچیک شروع کردن و کارشون به کهریزک و جاهای دیگه کشید…
    در مورد تحریمهای تو هم اینو میتونم بگم که تو اصلا جنس چینی نمیخریدی ؟! 😀
    __________________________________________________________________
    پري ناز:
    مي آد به ذهنم و مي نويسم. فك مي كنم نوشتن عقايد و افكار بهتر از ننوشتن باشه! كهريزك جاي من نيست. تو نوشته هاي من نه تحقير هست و نه توهين!!!هيچ اثري از توهين و تحقير وجود نداره.
    در مورد تحريم هم همين بس كه هر جا كه ميرم اگه بگن جنس چينيه نمي خرم و يا به فروشنده مي گم جنس چيني نيارن!!!

  • 3. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/21 در 1:47 ب.ظ.

    اتفاقا منم این سریالا رو دوس دارم!!
    فقط مونده بود به سریالا گیر بده!!
    لابد فردا میخواد واسمون برنامه غذاییم بفرسته!!!!!!!!!!!!
    ______________________________________________________________

    پري ناز:
    فك كن:((((مثلا بگه مردم براي سحري فقط بايد يه تيكه نون بخورين با يه ليوان آب . نه بيشتر!!!بعد هم افطار فقط يه خرما!!!بعد هم جلوي هر خونه مامور بذاره كه كسي از اين قانون رد نشه و اجرا كنه !

  • 4. HaMi  |  2009/08/21 در 1:48 ب.ظ.

    بحث من اینه که هر چیزی که تو ذهن میاد نباید نوشته بشه … اگه اینجوری بود که این اتفاقات نمیفتاد… اینکه تو فکر میکنی مطلبت چیزی نیست اشتباهه… کسایه دیگه ان که تصمیم میگیرن چه مطلبی درست و بجاست و مطلب دیگه نادرست و نابجا.
    چند تا نمونه از جنسای چینی که میخواستی بخری رو بعدا بهم بگو PLZ.:D
    __________________________________________________________________
    پري ناز:
    پسر جان مي خواي با من كَل بندازي؟!!!!:دي! باشه!بچرخ تا بچرخيم حاجييييييييييييييييييييييييييييي!!!!!(‌پري ناز داش مشدي ميشود)
    نمونه هاي بارزش پاكت كادو كه براي عروسي رفتيم، ديگه اينكه لوازم آرايشي كه تو بازار تركمن ها مي خواستيمم بخريم:دي!!!
    (‌بوي سوختني ميادا):دي

  • 5. یه نقطه‌ای  |  2009/08/21 در 2:25 ب.ظ.

    حیف خبر ندارم وگرنه حتما بهت می‌گفتم .
    ________________________________________________________
    پري ناز:
    مرسي دوست جونم!!!

  • 6. HaMi  |  2009/08/21 در 2:35 ب.ظ.

    اگه موضوع کل تو در مورد اون نمونه هاست که منم میتونم خیلی نمونه ها بیارم که جنس چینی خریدی.. ولی بحثه ما در مورد اینا نیست… اصلا من کل ننداختم.. من میگم هر حرفی جا و مکان خاص خودشو داره… باید سنجیده و بجا حرف زد تا مشکلی برای آدم پیش نیاد
    من گفتم چی نوشتی که انقدر ادعا میکنی.
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    بگو يكي از اون نمونه هاي جنس چيني خريدن منو حاجييييييييييييييييييييي!!!!!:دي

  • 7. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/21 در 3:06 ب.ظ.

    سلامممممممم عزیزم! آخ اگه بدونی چقد دلم برات تنگ شده بود :*
    نه بابا من که چشمم آب نمی خوره! رئیس جمهور از ترس همون 63 درصدی که انتخابش کردن فعلن هیچ کاری بر خلاف میل ماها نمی تونه انجام بده!!! مگه گ.ش.ت. ا.ر.ش.ا.د ها رو ندیدی برداشتن؟! ((:
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    جدي گشت ارشادها رو برداشتن؟ اينجا هنوز تك و تو ك مي بينم!!!!…راستي من هم دلم برات تنگ شده بود خانوممممممم!!!

  • 8. رامونا  |  2009/08/21 در 3:59 ب.ظ.

    حرفای اون یارو رو که بی خیال
    ___________________________
    پري ناز:
    چشم فقط به خاطر تو!

  • 9. نیلوفرانه  |  2009/08/21 در 5:14 ب.ظ.

    من که تبلیغ سریال شبکه ی 2 و 3 رو دیدم .
    پریناز جان یه لطفی بکن به سمانه ( یک شاخه در سیاهی جنگل …. ) بگو خیلی وقته وبلاگش برای من باز نمیشه … یه وقت فکر نکنه من بی معرفتم .
    _________________________________________________________________
    پري ناز:چشم . الان ميرم بهش ميگم!!!!

  • 10. حكايه  |  2009/08/22 در 4:45 ق.ظ.

    معلومه!چون اين پستت واقعا»آبكي بود!!!

  • 11. حكايه  |  2009/08/22 در 4:48 ق.ظ.

    معلومه چون اي پستت واقعا» آبكي بود!!!

  • 12. ماه مون  |  2009/08/22 در 5:59 ق.ظ.

    اره عزیزم از سریالها کم شده کی فکر کنم چند وقت پیش تی وی اعلام کرد
    گفت به علت اینکه ملت عزیز ایران به عبادت بپردازند سریال ها رو کم می کنیم.
    تبلیغ شبکه سه که آبدوغ خیاری بود حالا بقیه رو نمی دونم

  • 13. سمانه م.  |  2009/08/22 در 9:16 ق.ظ.

    سلام پریناز جون. مرسی که گفتی :*
    من که کلا فیلم بین نیستم ولی خوب این ماه رمضون فرق می کنه، شاید بشینم پای همه اش 😀
    راستی نبودم چه قدر آپ کردی.
    _____________________________________________________________
    پري ناز:
    سلام عزيزم! سمانه تا كي هستي؟ اين طرف ها نمي آي؟

  • 14. نونوش  |  2009/08/22 در 11:34 ق.ظ.

    وایییییییییییی میبینم امسال اصلا خبری نیس 😦
    __________________________________________________
    پري ناز:
    اوهوم!

  • 15. سمانه م.  |  2009/08/22 در 12:31 ب.ظ.

    هستم تا آخر شهریور ولی خوب سهم شمالم رو رفتم 😦 تو نمیای این طرف ها؟ دلم می خواد ببینمت :*
    __________________________________________________________________
    پري ناز:
    من هم دوست دارم ببينمت!!!ولي آخه ماه رمضونه!نمي دونم ميايم يا نه!!!


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

