جريان سر پياز و ته پياز بودن من

2009/08/16 at 4:57 ب.ظ. 13 دیدگاه

به قول يكي از دوستان كه قبلا خواننده ي وبلاگم بود و الان نمي دونم هست يا نه، مي گفت : من (يعني من ِ‌پري ناز) فقط و فقط تو فكر اينم كه يه مشكلي از يه كسي يا چيزي گير بيارم و بند كنم به اون موضوع.
الان هم بند كردن ِمن، رو سريال هاي فارسي وان هستش! سريال هايي كه جدا از موضوع هاشون كه نه مي گم خوبه و نه بد(‌چون هر كس يه نظري داره ) رو دوبله هاي جدا وحشتناك و حال به هم زن و گلاب به روتون بالا آورنده هستش.
من هر چقدر هم كه بخوام بشينم براي مثال سريال ويكتورياش رو ببينم با شنيدن صداي بازيگرانش،‌حالم از هر چي سريال و فيلمه به هم مي خوره.
سريال جومونگ رو با اون موضوع ها و بازيگران نه چندان جالبش چنان با دوبلاژ خوبش براي مردم هيجان انگيز كردند كه تو خبرها ميشنويم آقايي در حال تغيير دادن نامش به جومونگ است و يا نه آقايي به دليل عشق بيش از حد به سوسانا خودكشي كرد و باز هم نه و از همه بدتر اينكه خانواده اي براي رسيدن به زمان پخش سريال جومونگ فرزندشان را در دشتي جا گذاشتند و زماني از اين موضوع با خبر شدند كه جومونگ را ديده بودند و بچه در دشت بر روي تخته سنگي خشك شده بود.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

تمنا می کنم ازت خدا جون! يادها و خاطره ها

13 دیدگاه

  • 1. ;كاكتوس  |  2009/08/16 در 5:32 ب.ظ.

    افتضاح .:(((((((((((

  • 2. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/16 در 5:51 ب.ظ.

    از این سریال متنفـــرم!!

  • 3. نونوش  |  2009/08/16 در 6:37 ب.ظ.

    وایییییییییییییییییییییی !!
    بجه شونو جا گذاشتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    خداااااااا !
    خیلی باحال بود ! :دی

  • 4. سمانه م.  |  2009/08/16 در 7:14 ب.ظ.

    من نفهمیدم چی شد آخرش با این سریال ها و دوستت و پیاز و این حرفها :-«

  • 5. ماری  |  2009/08/16 در 7:39 ب.ظ.

    تا قبل از این سریال ها نمی دونستم هنر دوبله یعنی چه!

    ویکتوریا مزخرفه!

  • 6. خانوم مارپل  |  2009/08/16 در 9:18 ب.ظ.

    سلام
    من هنوز فعلا تو بلاگفا هستم به دلایلی ولی تو وردپرس هم وبلاگم هست

  • 7. آرش  |  2009/08/16 در 9:57 ب.ظ.

    خب تلویزیون ایران دولتی هست و کلی پول داره ، داره نفت مملکت را می خوره.
    اما فارسی1 از کجا پول بیاره بره سریال دوبله کنه؟؟ فعلا که تبلیغ هم نداره
    به نظر من تا همین جا هم یه حرکت خیلی بزرگ کردن
    مقایسه جومونگ (دوبله صداوسیما) با ویکتوریا (دوبله شبکه خصوصی) خیلی غیرمنصفانه هست.

  • 8. .:HoDa:.  |  2009/08/17 در 4:28 ق.ظ.

    احیاناً تو رو جا گذاشته بودن؟! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 9. خان عمو  |  2009/08/17 در 5:50 ق.ظ.

    تازه نمیدونی چه اختلافایی تو خونواده ها افتاده !وقتی آقای خونه علاقه مفرطی به سوسانو یا بانو یومیوری نشون میده ویا خانم خونه ازقد وبالا وتیپ جومونگ تعریف میکنه چه دعواها که نمیشه!

  • 10. nokhodi  |  2009/08/17 در 6:40 ق.ظ.

    hi
    linket mikonam…linkam kon…
    behem sar bezan
    raje be filme jomungam bayad begam az in film mozakhraftar nadidam….

  • 11. یه نقطه‌ای  |  2009/08/18 در 3:34 ب.ظ.

    خدا رو شکر هیچ سریالی نگاه نمی‌کنم بعد بخوام در موردشون فکر کنم .

  • 12. HaMi  |  2009/08/19 در 12:40 ب.ظ.

    این خبرها واقعا واسه ملت تاسف باره…. ما جهان سومم رد کردیم… داریم همچنان بسوی دوران لیلی و مجنون میتازیم

  • 13. دختر نارنج و ترنج  |  2009/08/21 در 9:04 ق.ظ.

    آره.. دوبله هاي توي ايران سريال ها و فيلم ها رو خيلي جذاب مي كنه. همين كارتون ها رو ببين اونقدري قشنگ دوبله مي شن كه دلت مي خواد سي بار نگاهشون كني.. مثلا ماداگاسكار 2.. معركه ست!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

