تمنا می کنم ازت خدا جون!

2009/08/16 at 7:06 ق.ظ. 5 دیدگاه

خدا جون میشه پدر و مادر ِ آنفولانزای خوکی رو مورد آمرزش خودت قرار بدی؟ آخه تو این هیری ویری خیلی داره به درد میخوره.

پ.ن: یک هلی کوپتر صبح امروز در شهریار سقوط کرد.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

اعترافات من تحت شكنجه! جريان سر پياز و ته پياز بودن من

5 دیدگاه

  • 1. kنقش ونگار  |  2009/08/16 در 10:15 ق.ظ.

    سلام
    پری ناز هلی گوپتر یا هواپیمای آموزشی . جمعه صدای افتادنش را کتی شنیده بود. خانه شان نزدیک فرودگاه پیام است . وغش کرده بود رفته بود بیمارستان مدارکش هم هست.
    ________________________________________________________________
    پري ناز: گفتن بالگرد!بالگرد هم همون هلي كوپتره ديگه.نيست؟

  • 2. ;كاكتوس  |  2009/08/16 در 10:34 ق.ظ.

    :DDDD

  • 3. ;كاكتوس  |  2009/08/16 در 1:24 ب.ظ.

    :DDD

  • 4. مژده  |  2009/08/16 در 2:32 ب.ظ.

    آخه چرا به درد می خوره؟ حداقل علتش رو هم می گفتی! به جوونیم رحم کن ! 😀 من نمی دونم چرا تا حالا اینجا نیومده بودم. به بزرگی خودت ببخش.
    _____________________________________________________________________________________________________
    پری ناز: به به. از این طرف ها!…دارن دانشگاه ها رو به خاطر شیوع آنفولانزای خوکی تعطیل می کنن. البته در حد حرفه!

  • 5. HaMi  |  2009/08/19 در 12:37 ب.ظ.

    این جزئه همون بلاهائیه که هنوز گریبان گیره ایران شده و باز هم میشه…. انشالله تلفاتش کمتر باشه


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

