اعترافات من تحت شكنجه!

2009/08/14 at 9:50 ق.ظ. 11 دیدگاه

از عادت هاي نامتعارفتون گفتين و با خودم گفتم كل دنياي وبلاگستان ،نامتعارفن و بعد هم با خودم گفتم كه اگه من از عادت هاي نامتعارفم ننويسم يه وقت ممكنه شماها فك كنين من متعارفم و خيلي عاقلم و از اين جور حرف ها كه به قول بچه ها اگه اين فكر رو كرديد مديونيد و از اين حرف ها.
اول از همه بگم كه عادت هاي متعارف تو خون ِ منه و عادت هاي نامتعارف من بسي بسيار بسيار زياد هستند!
1. هيچ وقت با دست چپ چيزي رو به كسي نميدم.
2. زماني كه با دست راست در حال دادن چيزي به كسي هستم تمام سعيم بر اينه كه انگشت اشارم با اون وسيله تماس پيدا نكنه.
3. بعد از تعريف و تمجيد كردن در مورد هر مسئله اي چه اون تعريف از طرف خودم باشه ، چه از طرف ديگران، چه مورد تمجيد قرار گرفته ،‌ تو جمع باشه ، چه نباشه، چه زنده باشه، چه مُرده، بلافاصله يه وسيله ي چوبي پيدا مي كنم و طوريكه كسي نبينه بلافاصله به وسيله يافت شده ميكوبم.
4. در زمان مسافرت ، بعد از ورود به هر شهري و ديدن تابلو شهيدان صلوات ميدهم! چه شهرها به هم نزديك باشد و چه دور از هم.
5. هميشه لاك هايي كه به انگشتانم مميزنم تا از بين نرفتن كامل لاك ها از روي دست من پاك نميشوند.بنابراين تا مدت ها يك لاك برروي دستان من ميمانند.
6.پنجره ي اتاق من حتي در روزهاي سرد زمستان هم حداقل كمي باز است.
7. بعد از استفاده از هر وسيله اي محال ممكن است تا بهم ريخته نشدن خانه در حد لاليگا تصميم به جمع آوري وسايل كنم.

Lots of the things are left .

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

مادر و پدرهايي بي لياقت! تمنا می کنم ازت خدا جون!

11 دیدگاه

  • 1. رامونا  |  2009/08/14 در 10:17 ق.ظ.

    آخی !!!!!!!! ولی لاکاتو تند تند پاک کنی بهتره ها برای ناخونات !!!

  • 2. ماری  |  2009/08/14 در 11:09 ق.ظ.

    برای اینکه لاک ناخنت نپره محلول ماولا جواب می ده

  • 3. چكاوك  |  2009/08/14 در 11:20 ق.ظ.

    خيلي خوشم اومد

  • 4. ;كاكتوس  |  2009/08/14 در 11:51 ق.ظ.

    [اون دستا برام جالبه ها چرا؟

  • 5. NOONOOSH  |  2009/08/14 در 11:57 ق.ظ.

    vayyyy parinaz jun chera nemizary angosht kuchikat bokhore behesh?????????????????????????? kheili bahal bud 😀

  • 6. kنقش ونگار  |  2009/08/14 در 12:14 ب.ظ.

    سلام موافقم استون ناخن را خراب می کند!!

  • 7. vertigo  |  2009/08/14 در 3:02 ب.ظ.

    baba ey val

  • 8. یه نقطه‌ای  |  2009/08/14 در 3:04 ب.ظ.

    به تخته زدن رو هستم . ممنون که شرکت کردی .

  • 9. خان عمو  |  2009/08/15 در 3:57 ق.ظ.

    بابا ای ول تو دیگه کی هستی؟!منم صلوات بر شهیدا رو هستم دمت گرم.

  • 10. Hamed  |  2009/08/15 در 8:17 ق.ظ.

    Eterafate Parinaz Baad az Shekanje haye Shadid …Rasty Namato Scan Kon bebinim mesle abtahi hast 😀

  • 11. سمانه م.  |  2009/08/15 در 6:44 ب.ظ.

    چه قدر جالب بودند پریناز 😀


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

