چاقي در حد رضا زاده

2009/08/11 at 6:37 ق.ظ. 16 دیدگاه

يعني اگه من اين روند اضافه كردن وزن رو به همين طريق طي كنم تا ده سال آينده يه رضازاده اي براي خودم ميشم و اونوقته كه مي تونم به رشته ي وزنه برداري رو بيارم و براي مملكتم افتخار آفريني كنم و بعد هم بتونم تو مراسم مهم كشورم شركت كنم!!!

پ.ن 1: اضافه شدن وزن من به قدي محسوس شده كه لباسي كه سه ماه پيش براي دوخته شدن به خياط دادم رو ديروز گرفتم، ديروز به سختي پوشيدمش!!!

پ.ن 2: به يك رژيم غذايي سفت و سخت نيازمنديم.

پ.ن 3: راستي مرسي از همه ي دوستام بابت تبريك گفتن تولدم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

تولدم مبارك!!! مادر و پدرهايي بي لياقت!

16 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2009/08/11 در 6:49 ق.ظ.

    گیر آوردی به منم رژیمت رو بده

  • 2. ;كاكتوس  |  2009/08/11 در 8:14 ق.ظ.

    چه ايرادي داره پريناز ؟
    اصلا دختر چاقش قشنگهههه.
    تازه اون رضا زاده… هم كه داره اونهمه پول از قبال اون چاقي در مياره.
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    پول مي خوام چي كار وقتي خوش تيپ نباشم؟!

  • 3. .:HoDa:.  |  2009/08/11 در 10:31 ق.ظ.

    آخ آخ!! دلت بسوزه! من از وقتی رژیم گرفتم اقلاً نیم سایز کم کردم (دو هفته ای!)

  • 4. خانوم زيگزاگ  |  2009/08/11 در 11:00 ق.ظ.

    بیخود خودت رو به کوچه ی علی چپ نزن با قضیه ی چاقی و لاغری! زود تند سریع بگو کادو چی گرفتی؟! D:

    فضولم خودتی :*
    _________________________________________________________________
    پري ناز مي گه:
    بيا درگوشت بگم!!!!!
    از حامد يه لباس ِ مهموني و يه كفش مهموني!!!:دي…مهم اين بود ديگه!نه؟!!!!…من غلط بكنم بگم فضول!!!!شما خانومي!!!شما گلي!!!!

    • 5. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/11 در 7:42 ب.ظ.

      آرررررره! خوشم می‌یاد می‌شناسیم هم رو!!! D: مبارکت باشه عزیز دلم. ایشالا به شادی و سلامتی بپوشی‌شون.
      راستی من نیستم اما آقای زیپ قول داده باشه! (;

  • 6. ماهی سیاه کوچولو  |  2009/08/11 در 11:03 ق.ظ.

    این تنها مشکل تو نیست پریناز … منم مدت هاست دنبال یه رژيم ام … اما امان از این بی ارادگی

  • 7. یه نقطه‌ای  |  2009/08/11 در 11:14 ق.ظ.

    ببین من از دو سال پیش تا حالا 21 کیلو لاغر شدم . باورت می‌شه ؟ رژیم سخت هم نگرفتم . فقط همه چیزو کم خوردم . خیلی چاق بودم ولی الان معمولی ام . تصمیم دارم 5 کیلو دیگه لاغر بشم .

  • 8. kنقش ونگار  |  2009/08/11 در 3:21 ب.ظ.

    سلام پری ناز
    صبح عجله داشتم. وتبریک هم عقب بودم.
    هر روز از غذات کمی کم کن و به تحرکت اضافه . رژیم پرفتن درد سر داره وسخته ولی کم خوری می توانه مداوم باشه و پرفایده.
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    مرسي بانو!

  • 9. رامونا  |  2009/08/11 در 5:17 ب.ظ.

    پریناز جون رژیم نمی خواد فقط باید به غذا به صورت چندش نگاه کنی و بوش کنی و عق بزنی اون وقت می تونی تا دو روز بدون غدا زنده بمونی . بعد یه کم چیز میز می خوری دوباره تا دو روز هیچی نمی خوری ….
    و لاغر می شی در حد آفریقایی ها

  • 10. تـــــرانه  |  2009/08/11 در 8:41 ب.ظ.

    پریناز جوون تولدت با تاخیر مبارک عزیزم.متنت رو الان خوندم شرمنده. ولی اصلا فک نمی کردم همسن باشیم خانوم! یه ذره فک می کردم کوچکتر باشی از من . الان خوشحالم نه تنها همسنیم بلکه تو یه هفته هم به دنیا اومدیم البته چند روز شما بزرگتری! پس دیر شدن تبریک رو هم به خاطر همون چند روز بزرگتری ببخش :* با آرزوی بهترین ها دوست من. 😡

  • 11. تـــــرانه  |  2009/08/11 در 8:42 ب.ظ.

    پریناز جوون تولدت با تاخیر مبارک عزیزم.متنت رو الان خوندم شرمنده. ولی اصلا فک نمی کردم همسن باشیم خانوم! یه ذره فک می کردم کوچکتر باشی از من . الان خوشحالم نه تنها همسنیم بلکه تو یه هفته هم به دنیا اومدیم البته چند روز شما بزرگتری! پس دیر شدن تبریک رو هم به خاطر همون چند روز بزرگتری ببخش :* با آرزوی بهترین ها دوست من. 😡
    من نفهمیدم بالاخره این کامنت ما ثبت شد یا نه ؟؟!
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    اي ول. خيلي حس خوبيه يه نفر هم ماهه تو باشه و همينطور تو يه سال به دنيا اومده باشن. مرسي دوست جون از تبريكت!

  • 12. تـــــرانه  |  2009/08/11 در 8:45 ب.ظ.

    آه این که دوبار سند شد تقصیر کامنت دونی شد که ارور داد ببخشید! بعد هم اون ایکون ؛ ایکونی نبود که من منظورم بود چرا اینجا از حرفهای ما بد برداشت می کنه آخه! من منظورم :ایکس بود که اونش رو انگلیسی نوشتم اینجوری اخم کرد من بی تقصیرم بخدا! اصلا حالا که اینجور شد دیگه لازمه به بزرگی همون چد روزه ما رو حسابی شرمنده کنی ! بوووس

  • 13. HaMi  |  2009/08/12 در 6:37 ق.ظ.

    چه عجب بالاخره خودتم به این موضوع پی بردی….
    ولی فکر نکنم بتونی رژیم بگیری.. با شناختی که من از تو دارم تقریبا بعیده ولی دعا میکنم که بشه 😉
    ________________________________________________________________
    پري ناز : هر كي ندونه لااقل خودت كه مي دوني دقيقا تو اين سه سال اخير هستش كه بنده چاق شدم!!!و اين يعني اينكه كمال همنشين در من اثر كرده!!!!:دي

  • 14. NOONOOSH  |  2009/08/12 در 7:53 ب.ظ.

    oonvaght man toro be babam me morabie vazne bardarie moarefi mikonam :DDDD

  • 15. NOONOOSH  |  2009/08/12 در 7:56 ب.ظ.

    hahahaha
    lebas mehmuni & kabshe mehmuni mofarakkkk :DD

  • 16. نیلوفرانه  |  2009/08/12 در 8:33 ب.ظ.

    واقعا شرمنده م دیر رسیدم … تولدت خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم … امیدوارم همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشی و به همه ی آرزوهای خوب و قشنگتم برسی ولی یه چیزی رو بهت بگم که فراموش نکنی » آدما دو دسته اند یا فروردینی اند یا آرزو دارن که تو فروردین به دنیا می اومدن » … این یه قانون جهان شمول و بیم المللیه ، باور کن D:
    __________________________________________________________________
    پري ناز:
    اول اينكه مرسي از تبريكاتت و دعاهاي قشنگت و دوم هم انكه نداشتيم ديگه نيلوفر. جملت رو با مرداد عوض كن.باشه گلم؟:دي


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

