من معلمم؟!

2009/08/08 at 8:54 ق.ظ. 12 دیدگاه

رسما خودم هم دارم ميشم يكي مثل بچه هاي ديوونه و خُل چِل و بي ادب كلاسم!!!!
بين چهار تا كلاسي كه اين ترم دارم، وحشي ترين و بي ادب ترينشون تو اين كلاسن! يعني واقعا مي دونم كه زماني كه برمي گردم كه رو تخته يه چيزي بنويسيم چه ادا و اطوار هايي يداره پشت سر من در آورده ميشه!
از اول كلاس كه مي آن سر كلاس:
Teacher من برم آب بخورم؟!
Teacher من برم wc؟!
Teacher برم براتون ماژيك بيارم؟!
رسما وقت هايي ميرسه كه با شنيدن اسم teacher مي خوام بگم Teacher و زهر مار، Teacher و درد!!!!!
امروز ديگه ديوونه شدم از دستشون و چهار تاشون رو تهديد به اخراج از كلاس كردم.
خداااااااااااا!!! صبر بده به معلم ها!!!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ماجراهاي بابام و گوسفند تولدم مبارك!!!

12 دیدگاه

  • 1. یه نقطه‌ای  |  2009/08/08 در 9:25 ق.ظ.

    تا نباشد چوب تر …
    ________________
    :دي :دي مشكل اينه كه چوب هم نميشه زد اين بچه ها رو !!!! داخل كلاس دوربين هست و همه ي كارهاي ما تحت كنترله.

  • 2. ;كاكتوس  |  2009/08/08 در 9:28 ق.ظ.

    teaaaaaaaaaacher شما چه مهربونييييييي
    ______________________________________
    پري ناز:
    مهسسسسسسسسسسسا! تو رو خدا تو ديگه نگو تيچر!!!!

  • 3. kنقش ونگار  |  2009/08/08 در 9:42 ق.ظ.

    سلام
    هرگز عادت نخواهی کرد.
    __________________________
    سلام. شك ندارممممممممممم.

  • 4. ماه مون  |  2009/08/08 در 10:35 ق.ظ.

    وقتی یه چند نفرشون رو انداختی بیرون حساب کار دستشون می یاد…
    .
    بار اولش سخته.
    .
    می فهمتت آدم خیلی حرص می خوره از دست اینا…
    ____________________________________________________________

    پري ناز : يعني حرص ميخورمااااااا!

  • 5. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/08 در 3:47 ب.ظ.

    واقعن خدا بهت صبر بده! معلمی رو دوست دارم اما نه معلم بچه ها بودن رو ):
    ______________________________________________________________
    پري ناز:هميشه دوست داشتم تو آموزش و پرورش معلم بچه ها بشم اما وقتي كه فكر مي كنم و مي بينم بايد سي سال باهاشون كار كنم ديوووانه ميشم!!!

  • 6. ;كاكتوس  |  2009/08/08 در 8:44 ب.ظ.

    چشششششششششم ميگم خانوم معلمممممممممممممممم.يا به قول يكي از بچه هاي كلاس اولمون:امووووزگارررررررر
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    آموزگارررررررررررررررر:(((((((((

  • 7. HoDa  |  2009/08/09 در 5:12 ق.ظ.

    جداً صبر بده!!!!
    من که هرگز تحمل درس دادن به هیچ احد الناسی رو ندارم!!!
    ____________________________________________________
    :دي

  • 8. HaMi  |  2009/08/09 در 6:21 ق.ظ.

    تنها چارش اینه وقتی رفتی سره کلاس اخم کنی و بدون هیچ گونه تفره رفتن شروع کنی به درس دادن و پرسیدن اون در آخر کلاس.. اینطوری نه تنها شلوغ نمیکنن بلکه قشنگ گوش میدن تا صفر نشن !
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    مشكل من با اين ها بيشتر از همه بي ادب بودنشونهههههههههه!!!وحشتناك بي ادبن!

  • 9. رامونا  |  2009/08/09 در 10:33 ق.ظ.

    وای واقعا» خدا صبر یده
    الان که فهمیدم معلمی خیلی نظرم بهت تغییر کرد یعنی نتیجه گرفتم که باید خیلی با حوصله و مهربون باشی !!!!
    _____________________________________________________________
    پري ناز: چاكريم آبجيييييييييييييييييي!:دي:-*

  • 10. kنقش ونگار  |  2009/08/09 در 11:30 ق.ظ.

    سلام پری ناز امروز که وبلاگ شما را هم به سختی باز کردم. دم صبح ونصف شب می توانم فیس بوک را ابز کنم دیشب معجزه شد
    _________________________________________________________________
    پري ناز:
    واي آره. به معناي واقعي سرعت اينترنت داره من رو ديووووانه مي كنهههه!

  • 11. Emovi.like.no.other  |  2009/08/09 در 6:25 ب.ظ.

    hi! teacher.
    I miss you so much haaaaaa .. deghat karde budi ?! bad yadam bashe linket o doros konam .. amma ghablesh ye soal .. to chejuri tunesti biay wordpress ? pas
    chera man natubestam 😦 han teacher? han
    _________________________________________________________________
    پري ناز ميگه:
    هاي استيودنت!!!!من هم دلم تنگ شده بود استيودنت!!!!:دي
    چرا نتونستي بياي؟!!!راحته كه!!!!

    • 12. Emovi.like.no.other  |  2009/08/10 در 1:14 ق.ظ.

      والا چه عرض کنم .. من ثبت نام کردم .. ایمل فعال کننده اش رو هم گرفتم اما هرچی روش می زدم هی می گفت یوز و پس رو وارد کن .. هی من وارد می کردم هی این صفحه از نو لود می شد می گفت وارد کن یوزر و پست و دیگه !!! خولاصه که قسمت نشد 😐


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

