ماجراهاي بابام و گوسفند

2009/08/07 at 6:40 ق.ظ. 7 دیدگاه

هر سال نيمه ي شعبان كه ميشه مامانم بنا به خوابي كه چند سال پيش ديده ،‌گوسفندي رو مي كشه. از اين بگذريم كه من واقعا دلم براي گوسفند هاي بيچاره ميسوزه و نمي دونم اون ها چه گناهي مرتكب شدن كه آفريده شدن و بعد از چند صباحي زندگي ،‌بايد به خاطر ما آدم ها كشته بشن، بايد بگم كه يه سالي از اين سال ها دلم بيش از حد براي گوسفنده بيچاره سوخت.
جريان از اين قرار بود كه گوسفنده رو مامان و بابا مي خرن و ميارن جلوي در خونه! از صندوق عقب ماشين درش ميارن و اين در آوردن از صندوق عقب همانا و فرار كردن گوسفند همانا و دوييدن بابا و آقاي قصاب به دنبال گوسفند در تمام طول خيابون خونه ي ما همانا!!!!
گوسفند رو بعد از حدود تقريبا يك ربع تعقيب و گريز ، گيرش مي ندازن و مي آرن و مي كشنش ، اما هنوزم كه هنوزه بعد از گذشت تقريبا چند سال از اون ماجرا من مطمئنم كاسه اي زير نيم كاسه بوده كه باعث فرار گوسفنده شده.
به بابام مشكوكم. از اون جايي كه ايشون بسيار بسيار دل نازكن و طاقت ديدن كشته شدن يه موجود ديگه رو ندارن با گوسفنده زمان بستن طناب به پاش نقشه مي كشن و ميگن به گوسفنده كه من طناب رو دور پات خيلي شُل مي بندم و تا از صندوق عقب آورديمت پايين اون طناب اونقدر شُل هستش كه بتوني فرار كني و اين ميشه كه گوسفنده به محض پايين اومدن از صندوق عقب فرار مي كنه و باقي ماجراها اتفاق مي افته…
حالا ممكنه بگين كه نه ، اينطور نيست و اگه بابات نمي خواست گوسفنده رو بكشه نمي دوييد تو خيابون و اونوقته كه من مي گم اين كار بابام فقط براي رد گم كردن بوده و به خاطر به دست آوردن دل مامان…

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

برنامه ي امشب سينماهاي تهران و شهرستان ها من معلمم؟!

7 دیدگاه

  • 1. HaMi  |  2009/08/07 در 7:39 ق.ظ.

    از اونجا تو همیشه به کارای بابات مشکوک بودی من این نظرتو قبول ندارم …
    از کجا معلوم تو نبودی که این کارو کردی تا واسه بابات پاپوش درست کنی :-؟
    ____________________________________________________________
    پري ناز:
    نه والله! امروز كه داشتم اين پست رو تعريف مي كردم ، آروم آروم مي خنديد!:دي

  • 2. كاكتوس  |  2009/08/07 در 7:52 ق.ظ.

    jتوهم توطئهههههههههههه؟
    اي جانم دلم واسه گوسي سوخخخخت
    _____________________________________
    من هممممممممم!(آيكون ناراحتي)

  • 3. kنقش ونگار  |  2009/08/07 در 8:52 ق.ظ.

    سلام پری ناز من بعید نمی دانم.شاید
    ___________________________________
    پري ناز :
    ما ها خونوادگي شم كاراگاهيمون قويه.:دي

  • 4. kنقش ونگار  |  2009/08/07 در 8:53 ق.ظ.

    راستی کامنت دیروزم نیامد برات. خیلی هم سعی کردم.
    ________________________________________________
    پري ناز:
    جدي؟ يه كامنتتون ديروز آمدها!!!

  • 5. mahemoon  |  2009/08/07 در 11:53 ق.ظ.

    اوخی منم دلم برا گوسفندا می سوزه ولی چیکار کنیم دیگه .
    مثلا به خاطر یه مسئله ای که برا ما پیش اومد هی میگتن یه خون بریزید…
    حتما حکمتی داره دیگه.
    .
    خوش به حال مامانت چه شوهر حرف گوش کنی داره ها …
    یاد بگیر :ِD
    _____________________________________________________________
    پري ناز:
    آخرشه بابام.:دي

  • 6. سمانه م.  |  2009/08/07 در 12:41 ب.ظ.

    😦
    مگه خودمون وضیعیتمون بهتر از این مخلوقات خداست…
    _______________________________________________-
    پريناز ميگه:
    چي بگم والله؟!

  • 7. نیلوفرانه  |  2009/08/08 در 8:01 ق.ظ.

    پری میشه این فونتت رو بزرگتر کنی … البته من پستاتو می خونم ولی فکر کنم اگه این روال ادامه پیدا کنه تا یه ماه دیگه n نمره به عینکم اضافه میشه .
    __________________________________________________________________
    پري ناز:
    راستشو بخواي نيلو يه عالمه به من گفتن فونتتو بزرگ كن!!!اول از همه بگم بلد نيستم چطور ميشه فونتم بزرگ شه اينجا! ولي يه راه حل دارم و اون اينه كه ctrl رو بگيري و Scroll (گردالو) موستو حركت بدي و بزرگ كوچيك ميشه اونوقت.:دي


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

