Sometimes we are forced to do something

2009/08/03 at 4:34 ب.ظ. 20 دیدگاه

تو ذهنم و براي خودم عهد بستم كه تا هميشه وبلاگم رو آپ كنم و نگهش دارم. به عبارت ديگه اونقدر ارزش اين نوشته هام برام زياده كه دوست ندارم هيچ جوره به امون خدا رهاشون كنم! ولي پست هايي كه اين روزها مي نويسم رو دوست ندارم. حس مي كنم پست هايي هستن كه فقط و فقط از روي اجبار هستن و تنها براي خالي نبودن عريضه! نوشته هاي اوليه ي وبلاگ اولم رو با وجود نداشتن خواننده ي زياد ،‌به مراتب بيشتر از نوشته هاي اين روزهام دوست دارم. حس مي كنم راحتي و آزادي كه براي نوشتن در اون وبلاگ ها داشتم به مراتب بيشتر از اين جا و اين روزها هستش و به دليل قول هايي كه به اطرافيان دادم ، اجازه ي نوشتن مطالب به صورت قبل رو ندارم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ما جوان ها برنامه ي امشب سينماهاي تهران و شهرستان ها

20 دیدگاه

  • 1. كاكتوس  |  2009/08/03 در 5:41 ب.ظ.

    جدي اينطور فكر ميكني؟
    ولي اين حس رو نميده نوشته هات پريناز.
    ________________________________________________________
    پريناز ميگه: جدي اينطور فكر مي كنم!!!خوشحالم كه حداقل نوشته هام به شما اين حس رو القا نمي كنه!

  • 2. یه نقطه‌ای  |  2009/08/03 در 6:52 ب.ظ.

    آفرین ! همین که کارای آدم برای خودش ارزش داشته باشه ؛ خیلی مهمه .
    ________________________________________________________
    پريناز ميگه:
    از خصوصياتمهه!كارهام برام خيلي با ارزش هستند!

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/03 در 7:22 ب.ظ.

    باورت می‌شه امروز داشتم فکر می‌کردم به اینکه پری‌ناز یه چیزیش هست؟ به اینکه نوشته‌هات یه کم با قبل فرق کرده؟
    پریناز حست کاملن طبیعیه… این تغئیر درست از همون پستی که اومدی و در نوشتی موضوع نداری و من گفتم آرایش زیاد هم خودش موضوعه شروع شد. به نظر من روزانه نویسی مقیدت کرده و تو این قید و بند رو دوست نداری. دلت می‌خواد هر زمانی بیای و بنویسی که حرفی داری برای گفتن! اینو خیلی خوب می‌شه حس کرد. حتی من فکر می‌کنم علاقه‌ت به پستای اول وبلاگ قبلت هم درست به همین دلیله… اون موقع خودت رو مقید حس نمی‌کردی که حالا هر روز «باید» بیای و بنویسی. روزانه نویسی این بدی‌ها رو هم داره گاهی… اینکه حس کنی با وجود بی‌موضوعی هستند یه عده‌یی که تعداشونم کم نیست و منتظر حرفن از تو!! این موضوع بارها من رو هم تو منگنه قرار داده. تنها راهش استراحته… اینکه به خودت ثابت کنی واسه دل خودت می‌نویسی هنوز و نه برای انتظار دیگران…
    _____________________________________________________________
    پريناز ميگه:
    درسته روزانه نويسي من رو مقيد به به نوشتن هر روزه مي كنه اما سانسور نوشته هام به خاطر مسائل امنيتي چيزيه كه بيشتر از همه اذيتم مي كنه!
    دوست دارم نوشته هام بدون هيچ ترسي از هيچ جايي باشه ولي نميشه!!!!

  • 4. Mrs.ZigzaG  |  2009/08/03 در 7:23 ب.ظ.

    این چه شکلکیه؟ من همون پشه‌ی خودم رو می‌خوام )):
    _________________________________________________________
    :))))))))))))))))))

  • 5. خانوم جیغ!  |  2009/08/03 در 9:27 ب.ظ.

    قابل درکه برام.
    ______________
    پري ناز ميگه: خوشحالم.

  • 6. HoDa  |  2009/08/04 در 4:23 ق.ظ.

    یه مدت به خودت استراحت بده… جدی می گم… خودت رو مجبور نکن وبلاگت رو همیشه آپ نگه داری..
    وقتی از یه چیزی خیلی زیاد و مکرر استفاده کنی، یهو هنگ می کنه… توانایی نوشتن هم از همین چیزاست… هر از چندگاهی به یه هواخوری نیاز داره 🙂
    ___________________________________________________________________
    پري ناز ميگه:
    به زيگزاگ هم گفتم، ببين بيشتر از اينكه من رو روزمره نويسي و مقيد بودن به نوشتن اذيت كنه، من رو نوشتن به صورت محدود و نداشتن اجازه براي نوشتن مسائلي كه تو ذهنم مياد اذيت مي كنه!!!…محدوديت در رابطه با موضوع هاي نوشتن عصبيم ميكنه!

  • 7. خانوم تی تــاپ√  |  2009/08/04 در 6:46 ق.ظ.

    خوب گاهی آدم اینجور حسایی نسبت به نوشتش داره دیگه :*
    ____________________________________________________
    🙂

  • 8. ماهی سیاه کوچولو  |  2009/08/04 در 6:54 ق.ظ.

    همه ی ما اینروزها مجبور به خود سانسوری شدیم

    😦

  • 9. HaMi  |  2009/08/04 در 7:02 ق.ظ.

    الان هر کی ندونه فکر میکنه من یه دولت مستبد و دیکتاتورم 😀
    ولی چه کنیم که این دل نمیذاره…. بابا گناهه من نیست تقصیر دله :P!
    _________________________________________________________
    پري ناز ميگه:
    حامي ديكتاتوررررررررررررررررررررر!!!!!:-D

  • 10. ماه مون  |  2009/08/04 در 8:14 ق.ظ.

    ? یعنی کامنت من نیومد

  • 11. ماه مون  |  2009/08/04 در 8:15 ق.ظ.

    انگاری نیومده
    نوشته بودم
    هر چی دلت میخواد بنویس
    فوقش میخوام فیلترت کنن دیگه
    اونم حله
    یه وبلاگ دیگه می زنی و ما هم لینکت رو عوض می کنیم
    ولی خوبیش اینه دیگه خودت رو و نوشته هات رو سانسور نکردی.
    .
    بنویس
    از سر خط بنویس
    ___________________________________________________
    پري ناز ميگه:
    ترس از گرفته شدن رو چي كار ميشه كرد؟

  • 12. رامونا  |  2009/08/04 در 8:37 ق.ظ.

    آره پریناز
    منم با اینکه نوشته هام با قبل فرقی نکرده اما انگار از رو اجبار آپ می کنم …

    دیگه وبلاگه افتاده گردنمون و اینا 🙂
    (ولی یکی از قشنگترین کاراییه که کردم تا حالا و خیلی دوسش دارم)
    ____________________________________________________________
    پري ناز ميگه:
    قبول دارم . از كارهاي قشنگي كه من هم كردم اين بود!!!!دوست دارم اين كارم رو!

  • 13. نوشي  |  2009/08/04 در 1:59 ب.ظ.

    خوشحالم اميدوارم هميشه بمونه واست .. تو هم براش بموني 🙂

  • 14. نوشي  |  2009/08/04 در 2:00 ب.ظ.

    هوم نظرم اومد

  • 15. ماه مون  |  2009/08/04 در 3:36 ب.ظ.

    نمی گیرنت نترس

  • 16. كاكتوس  |  2009/08/04 در 6:33 ب.ظ.

    متن نيمه بود پريناز كامل شد.
    نه فكر ميكنم نباشه

  • 17. نوشي  |  2009/08/04 در 7:44 ب.ظ.

    :d

  • 18. HoDa  |  2009/08/05 در 4:34 ق.ظ.

    وبلاگت دیروز اونوری نبود؟! الان اینوری شده؟!! D:
    راستی وبلاگ منو با اسم خودش لینک کن بی زحمت 🙂
    ________________________________________________
    پري ناز: آره ديروز اونوري بود. شب خوابيدم اينوري شد.:دي……چشم

  • 19. kنقش ونگار  |  2009/08/05 در 10:46 ق.ظ.

    سلام پریناز
    راستش پستت را نخواندم دارم لینکت را اضافه می کنم . فعلا برات بنویسم که دلم برات تنگ شده بود.و همش به این فکر می کردم پری ناز پس کوش/
    ________________________________________________________________
    پري ناز: من هم دلم براتون تنگ شده بود:-( هي ميامدم وبلاگ جديدتون نظر ميذاشتم، فك مي كردم مي آد.

  • 20. تارا میرکا  |  2009/08/05 در 11:09 ق.ظ.

    منم اینو حس کردم تو نوشته هات…

    همیشه می خونمت پریناز… گاهی فقط حس می کنم حرفی برای گفتن ندارم…!
    ______________________________________________________________
    پري ناز:مي دونم. :ايكس


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

