کتابخوانی

2009/07/28 at 4:09 ب.ظ.

سومین جلسه ی دوره ی کتابخونی، دیروز تو خونه ی ما برگزار شد. کتاب مورد نظر برای تحلیل تو این جلسه کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم اثر زویا پیرزاد بود. این کتاب رو دو سال پیش خونده بودم و با توجه به توضیحات ذکر شده ی مادر  در طول خوندن این کتاب، موضوع کتاب کاملا یادم اومد.

بحث با صحبت های مادر شروع شد و حدودا سه ساعت طول کشید. بحثی که با نظرات کاملا متضاد همیدیگه پی گیری میشد!

حین بحث صحبت به خیانت طرفین توی خونواده کشیده شد.  خیانت مرد نسبت به زن و زن نسبت به مرد و بعد از اون هم جبران خیانت از طرف شخص مورد خیانت قرار گرفته شده.

سئوال ها این ها بود :

1. اگه تو رابطه ی زناشوییتون (چه مرد باشید و چه زن) طرفتون بهتون خیانت کرد عکس العمل شما در برابر خیانتی که به شما وارد شده چیه؟!!!!

2. اگر عکس العمل زن تو این مسئله جبران مافات باشه و یا به اصطلاح عامیانه تلافی باشه نظر شما در مورد زن چیه؟! آیا از نظرتون زن محکومه؟!

3. و بالعکس!مرد چی؟! محکومه از نظرتون؟!

و حالا دلم می خواد نظر شما رو در رابطه با این سئوال ها بدونم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

به طرز فجیع و غیر قابل باوری جوگیر میشویم! طبل تو خالی


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

