و باز هم هنر خود را به رخ دیگران می کیشم!Just kidding

2009/07/28 at 5:13 ب.ظ. ۱ دیدگاه

از اونجایی که من هنرمندمخجالت و شما هم خبردارید و دیروز هم همگی برای قبول شدن من تو درس هام دعا کردید و واقعا هم دعاهاتون موثر بود و من قبول شدم و تعدادی از شما هم از من شیرینی خواسته بودید  بابت قبولیم و به خاطر اینکه به هیچ کدومتون دسترسی ندارم و نمی تونم شیرینی واقعی بدم…

اهم،اهم…

یکی از نقاشی هام رو تقدیم می کنم بهتون!!!از خود راضی

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

روز پر کار و پر استرس ببخشش از بزرگان است!

۱ دیدگاه

  • 1. دوست  |  2009/08/01 در 7:10 ب.ظ.

    دیده نمی شه


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

