طبل تو خالی

2009/07/28 at 4:14 ب.ظ.

اصولا کسی هستم که حرف خوب میزنم . حرف خوب میزنم به این معنی نیستش که  حرف هام خوبه و چه می دونم رو حرف های من می تونن حساب باز کنن و بگن به به چه آدم با عقل و متفکری ها!!!!!!!!نه!!!!!حرف خوب می زنم به این معنی که فقط حرف رو خوب میزنم قبل از اینکه موقع اون باشه که بخوام حرف رو بزنم!!! یعنی این که تو دل خودم و  یا با کسایی که ربط به موضوع مورد بحث ندارن ، حرف هام رو میزنم و مثلا میگم ، آره میرم بهش این حرف رو می زنم و مثلا می گم اصلا تو بی خود می کنی که این کار رو انجام دادی و اصلا حق انجام دادن این کار رو نداری و ال و ب ِ‌ل  و هزار تا حرف دیگه!!!!   

امّا کافیه، فقط کافیه من رو زمان حرف زدن با فرد مورد بحث ببینین. یعنی حالتون از من به هم می خوره.

«بله، شما درست می گین.»

«بله، خودم هم قبول دارم حرف شما رو.»

«آره والله! اصلا چه معنی میده که اون کار بخواد انجام بشه».

تو یه جمله بگم: به معنای واقعی مصداق بارز طبل تو خالی بنده هستم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

کتابخوانی تحت تعقیب


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

