سرود انقلابی!

2009/07/28 at 4:52 ب.ظ.

دارم سرود حماسی که ویولت تو وبلاگش گذاشته رو با صدای بلند گوش میدم. بابا می آد تو اتاق و تو دستش کتاب ِ‌شعری رو می بینم که توش شعرهای حماسی فراوونی دیده میشه! در حالیکه که کتاب رو به من میده با اشاره به آهنگی که گذاشتم با افتخار میگه این سرود دوران ما بودها!!!

و من هم با خودم فکر می کنم که چی به سر دختر بی خیال و آزاد و از همه جا بی خبر بابا اومده که اون رو اینطور این روزها طالب سرودهای اینچنینی و مطالب سیاسی کرده؟

پ.ن1: بوی کتاب قدیمی بابا مستم کرده.

پ.ن 2: شعری از کتابی که بابا به من داد( تو رو خدا فی.ل. تر ) َم نکنین!فقط یه شعره که به دلم نشسته.همین.

آن زمان که بنهادم

سر به پای آزادی

دست خود ز جان شستم

از برای آزادی

تا مگر بدست آرم

دامن وصالش را

میدوم بپای سر

در قفای آزادی

در محیط طوفانزا

ماهرانه در جنگ است

ناخدای استبداد

با خدای آزادی

دامن محبت را گر کنی ز خون رنگین

میتوان تو را گفتن پیشوای آزادی

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

آرایش تند پاچه گرفتن


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

