به طرز فجیع و غیر قابل باوری جوگیر میشویم!

2009/07/28 at 4:03 ب.ظ.

بعد از یه سال نوشتن و خون دل خوردن و مثل بچه بزرگ کردن وبلاگ قبلیم به دلایلی که خودتون بهتر از من بهش واقف هستید به اینجا نقل مکان کردم.گفتم که حتی فکر این مسئله که تازه کارم به ذهنتون خطور نکنه. اگه بخوام از مقام های وبلاگ قبلیم بگم از تعجب سرتون رو به دیوار می کوبین و از اونجایی هم که من همیشه به فکر سلامتی همیشگی خوانندگان وبلاگم هستم از گفتن مقامات وبلاگی ام خودداری می کنم. تذکری چند: دلم نمی خواد از مطالب وبلاگ من و خود من به عنوان یه وبلاگ نویس سی یا سی یاد بشه.تمامی مطالبی که در وبلاگم نوشته میشه تنها و تنها حالت هایی هستش که در طول روز از مسائل پیرامون خودم به من دست میده و اینکه نویسنده ی این وبلاگ هیچ خط و مشی سی یا سی نداره.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

کتابخوانی


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

