باز هم جوگیر میشویم، اما از نوعی دیگر!!!

2009/07/28 at 4:30 ب.ظ.

اصولا اتفاقات و حرف ها و صحبت ها و چه می دونم مثلا رفتارهای افراد طوری هستش که به طور شدید رو من تاثیر میذاره و خودتون هم کاملا با این رفتار من آشنا هستید!! این طوری هستش که مثلا امروز از یه آْدمی که زیاد ازش خوشم نمی اومد و تا حد امکان سعی می کردم بهش حتی نگاه نکنم و حرف  هم باهاش نزنم،  با شنیدن خبر بچه دار شدنش( البته هنوز به دنیا نیومده) صد و هشتاد درجه نظرم به این خانوم عوض شد و کاملا از همه ی حرکات و چهره و تیپپ و قیافه و لباس و هزار و یک چیز دیگه خوشم اومد!!!!

پ.ن: بعید ندونین این روزها بیام با افتخار خبری رو اینجا بهتون بدم که همتون ازم متنفر شین!!! خنده خجالت

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

نام گذاری! بی موضوعی من


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

