اسم یابی

2009/07/28 at 4:22 ب.ظ.

از آن جایی که بنده خاله زنک نیستم و به همین دلیل اسم وبلاگم به من نچسبیده و راضی ام نکرده و دلم یه اسم خوب می خواد و خودم هم عقلم به جایی قد نمی ده ، از تک تک شما خوانندگان عزیزم ، با توجه به دونستن اخلاقیات من با توجه به پست هام خواهشمندم تا من را دریافتن اسمی مناسب برای این مکان یاری فرمایید.

پ.ن: با تشکر از همکاری پیشاپیش شما!!!!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

برابری نام گذاری!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

