آرایش تند

2009/07/28 at 4:47 ب.ظ.

من هیچ رقمه اهل آرایش کردن و به اصطلاح قدیمی سرخاب سفیداب نیستم ولی یه طورایی از خانوم هایی که ارایش می کنن و به طور معمول آرایش از رو صورتشون پاک نمی شه و همیشه به طرز  زیبایی آرایش رو صورتشون خود نمایی می کنه خوشم می آد. حتی خیلی از اوقات میشه که دلم می خواد من هم مثل اون ها شم و برای این کار تلا هم می کنم ولی این امر تا 24 ساعت طول نمی کشه ،‌ و بعد از گذشت حداکثر بیست و چهار ساعت میشم همون پریناز قبل!

حالا تو این بین و علاقه ی من به زیبایی و آرایش خانوم ها، هستند بعضی از خانوم هایی که دیدن آرایش بیش از حدشون میزنه تو ذوق من و یه جورایی خوشم نمی آد از این طور خانوم ها! اما هیچ وقت اون خانوم ها رو به خاطر آرایش آنچنانیشون سرزنش نمی کنم و می دونم که اون خانوم ها هم شاید برای آرایش کردن آنچنانیشون دلایلی داشته باشند.

شاید باشن کسایی که بیان اینجا و بهم بگن دلیل اون همه آرایش طرف، تنها و تنها به دلیل جلب توجه ی اطرافیان به سمت خودشون هستش و من هم  در جواب اون ها میگم  که درست، ممکنه سعی در جلب توجه داشته باشند اما دلیل خواستن اون توجه از اطرافیان و بعضا افراد داخل خیابون چیه؟!

پ.ن: معیار شما برای خوب بودن یه دختر چیه؟!

 

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

بهاییت سرود انقلابی!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

